-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • betti 15.03.2020
    Spotkanie ze śmiercią?
  • Anonim 15.03.2020
    betti, wczoraj trochę za bardzo po Tobie pojechałem, sorry.
    Można i tak rozumieć.

    Pozdrawiam.
  • betti 15.03.2020
    Antoni Grycuk lubisz po mnie jeździć szczególnie, kiedy nasze wizje są inne... przywyklam i rozumiem, że nerwusek z Ciebie.

    Miłego dnia.
  • Anonim 15.03.2020
    betti
    To nie tylko kwestia nerwowości.
    A bardziej jeździć to chyba nie ja lubię :) Hihihi
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Nieco psychodeliczny obraz.
    Moje skojarzenie to schizofrenia i próba ucieczki od omamów.
    "Stoisz ty. Taka zwyczajna, uśmiechnięta" rzeczywistość. :)
    Ciekawy utwór.
  • Anonim 15.03.2020
    Bardzo ciekawa interpretacja. Podoba mi się i pasuje do mojego zamysłu.
    Dizekuję.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 15.03.2020
    Lęk przed ciszą wyzwała strach, który jest brakiem odwagi. Nagromadzenie myśli jak balon, który w końcu pęka i pojawia się ona?
    Dlaczego pod szyldem Bitwy?

    Pozdrawiam.
  • Anonim 15.03.2020
    Miało być nagromadzenie myśli i błąkanie się w nich.
    A w Bitwie, bo temat to uśmiech, a tu kluczowy jest dla mnie uśmiech.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 15.03.2020
    Antoni Grycuk każdy inaczej odbiera i być może pomyliłam się. ?
  • Anonim 15.03.2020
    pasja
    Nie, nie myliłaś się, pięknie to ujęłaś - balon pęka i pojawia się ONA. Starałem sie potwierdzić Twoje słowa, pisząc, że miało być właśnie nagromadzenie myśli. Ja źle się wysłowiłem.
  • LBnDrabble 15.03.2020
    A G nie można wrzucać dwóch tekstów na Bitwę.
  • Anonim 15.03.2020
    Cytat:
    Piszemy jedno drabble na jeden temat lub można umieścić obydwa. O tym już decyduje sam Autor
    Bez komentarza.
  • LBnDrabble 15.03.2020
    Antoni Grycuk nie tak nie jest. Jedno drabble w którym może być zawarty jeden temat lub obydwa. I o tym decyduje Autor, czy zawiera jeden czy obydwa.
    Ten dodatek bez komentarza nie potrzebny.
    Literkowa
  • LBnDrabble 15.03.2020
    *niepotrzebny
  • Anonim 15.03.2020
    LBnDrabble
    "bez komentarza" oznacza tyle, że niech każdy przeczyta dokładnie, co zostało napisane przez Bitwę. To nie była próba ataku, a jedynie brak chęci narzucania własnej interpretacji.
  • LBnDrabble 15.03.2020
    Antoni Grycuk ok. poddamy ten problem pod dyskusję Opowijczyków.
  • Neurotyk 15.03.2020
    Antoni Grycuk, równie dobrze zinnterpretowales zapis. Nie Twoja wina. Zapis będzie poprawiony następnym razem, zaś Ciebie zapraszamy na forum rozmaitości Bitw, gdyż tam masz prawo odnieść się do propozycji rozwiązania tego naszego węzła gordyjsko literkowego;)
  • Anonim 15.03.2020
    Neurotyk
    właśnie sie odniosłem. Poprzedni tekst anuluję w Bitwie!
  • Neurotyk 15.03.2020
    Antoni Grycuk super.
  • Shogun 15.03.2020
    Dobre drabble. Można rozumieć na tyle sposobów. Bo czy ma schizofrenię? Czy ucieka przed jakimś demonem? Czy ONA jest demonem czy śmiercią, która go dopada? Naprawdę jest tu wiele możliwych kierunków i to mi się podoba :D.
    Pozdrawiam :)
  • Anonim 15.03.2020
    Dzięki, Shogun.
    To miał być otwarty tekst i podoba mi sie Twoja interpretacja. Bardzo.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Tjeri 16.03.2020
    Faktycznie to otwarty tekst. Można tu wiele zobaczyć. Ja spojrzałam bardziej dosłownie. Widzę opowieść o byciu z kimś, o byciu bez kogoś. Jak cisza i samotność wyzwala demony i ciemność. I że czasem wystarczy czyjś uśmiech. Niby tak mało, a jednak każda zależność jest trochę straszna.
    Dobre drabbelki. I słuszny wybór na bitwę.
  • Anonim 16.03.2020
    Piszesz, że to dobry wybór na Bitwę. Tak, tekst ma cos z poezji, ludzie na takich portalach to lubią, więc tak. Ja bardziej cenię tamten.
    Niemniej dziękuję za dobre słowa.
    Dla mnie ten tekst to bycie bez kogoś, kogo się kocha. Miłość rządzi się własnymi prawami i nie zawsze ją jesteśmy w stanie kontrolować. I to jest piękne, choć bywa niezwykle uciążliwe...

    Pozdrawiam.
  • Tjeri 20.03.2020
    Antoni Grycuk
    Wydawało mi się, że odpowiadałam, ale pusto, więc chyba się nie zapisało. To dobry wybór nie z powodu poetyckości. To po prostu obrazek nakreślony właściwymi narzędziami. O tamtym tak nie myślę. Użyłeś niewłaściwego pędzla i odbiorca widział co innego niż zamierzałeś.
  • Anonim 20.03.2020
    Tjeri
    może masz i rację.
    W swoim najtrudniej dostrzec niewłaściwość, bo widzi się zamiar, a nie skutek.
    Dzięki.
  • Szpilka 18.03.2020
    Najpierw mrocznie, a potem optymistyczna puenta, ciekawie ujęte ?
  • Anonim 18.03.2020
    Szpilko,
    ile razy niemal świat się walił, a gdy nagle pojawiała się pewna osoba, czułem ulgę tak wielką, jak błogim bywa sen.
    Dziękuję za słowa.

    Pozdrawiam.
  • LBnDrabble 20.03.2020
    Rozpoczynamy pierwsze głosowanie na najlepsze Drabble. Zapraszamy obowiązkowo Autora na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Literkowa
  • Pan Buczybór 23.03.2020
    Cichy sztorm, interesująco pokazane emocje. Brak trochę mocnego akcentu na koniec, ale bardzo porządne drabble.
  • Anonim 23.03.2020
    Dzięki, Bucz.
    Dla mnie ten zwyczajny uśmiech był mocnym akcentem. Ale chyba nie udało mi się.

    Pozdrawiam.
  • LBnDrabble 24.03.2020
    Ruszyła edycja 02 - Temat - "Zaślubiny patyków". Mamy nadzieję, że weźmiesz udział!
    Piszemy do 31. 03.2020 godz. 24.00

    Literkowa
  • LBnDrabble 01.04.2020
    Rozpoczynamy głosowanie na najlepsze Drabble o zaślubinach patyków.
    Autorze zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i nagradzamy punktami wg. zasady; 3 - 2 - 1
    Literkowa pozdrawia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania