-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Shogun 25.03.2020
    Ciekawe drabble. Drzewo swój cel osiągnęło, ale czy nie zapłaciło zbyt wysokiej ceny? Czy miłość jest warta tego, aby przestać się rozwijać? Drabble nasuwa ważne pytania, i to mi się w nim podoba.
    Pozdrawiam :)
  • Anonim 25.03.2020
    Shogunie,
    ciupkę zmieniłem treść. Myślę, że teraz wyraźniej widać, co chciałem przekazać.

    Pozdrawiam
  • Shogun 25.03.2020
    Antoni Grycuk tak, teraz zdecydowanie bardziej widzę, co chciałeś przekazać ;)
  • LBnDrabble 25.03.2020
    Witamy kolejne drabble w Bitwie!

    Literkowa pozdrawia i życzy dobrej zabawy
  • Anonim 25.03.2020
    Dziękuję.
    Zmieniłem również tytuł, teraz dokładnie oddaje myśl.
  • Szpilka 25.03.2020
    Ładna puenta, łapie za serducho ?
  • Anonim 25.03.2020
    Dzięki, Szpilko.

    Pozdrawiam
  • Writer'sWife 25.03.2020
    Bardzo fajne, aczkolwiek "przejmowała prym" bardzo mi zgrzyta. Wiem, co miałeś na myśli, jednak przyjęło się "wieść" i tu by nie bolało. Może użyj innego wyrażenia?
  • Anonim 25.03.2020
    Dzięki.

    Pomyślę nad tym.
    Pozdrawiam
  • Pasja 25.03.2020
    Dwadzieścia pięć lat czekali na zaślubiny. Ciekawi mnie niejednoznaczny tytuł (drzew). Oświecenie prędzej czy później nadejdzie.
    Fajne drabble

    Pozdrawiam
  • Anonim 25.03.2020
    Pasjo,
    niektórzy całe życie czekają na zaślubiny ze swoim "marzeniem" i umierają samotni. Tylko pną się durno ku słońcu.

    Pozdrawiam.
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    Drzewa są niesamowite, tworzą skomplikowaną sieć połączeń między korzeniami, pomagają sobie, informują o zagrożeniu, komunikują się niesamowitym językiem związków chemicznych. :)
    Bardzo podoba mi się to drabble, w szczególności końcówka. Przepiękne!
  • Anonim 25.03.2020
    Dzięki za czytanie i opinię.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 25.03.2020
    Antoniuszu→Jedno z ciekawszych drabbli, jaki twe czytałem. Można pokombinować po swojemu:)
    W skrócie.
    Wersja 1→Na samym początku, gdyby się spotkały→kto wie, co by było?
    Wersja 2→Po 25 latach→jest jak jest. Legły w "objęciach" w ziemi.
    Wersja 3→A może właśnie jakimś cudem, miłość była tak silna, że pozwoliła wyrosnąć, dopiero teraz,takiemu... prawdziwemu?
    Takiemu o jakim marzyli:)→Czasami lubię dziwnie rozmyślać:)↔Pozdrawiam:)→5
    Jak to się mówi→Nie ma złego...
  • Anonim 26.03.2020
    Dekoś,
    dzięki za dobre słowa.
    Piszesz, ze to jedno z ciekawszych drabbli. Niestety, ja uważam inaczej, miałem o wiele lepsze, ale mój gust znacznie różni się od przeciętnego.
    A co do możliwości interpretacji to fajnie, ze takie się pojawiają. Choć sam próbowałem zarysować, o co mi chodziło, dając taki właśnie tytuł.

    Pozdrawiam.
  • Proszę Państwa zamykamy przyjęcia. Dzisiaj i jutro (wtorek, środa) komentujemy i zgadujemy Autora tekstów.
  • LBnDrabble 01.04.2020
    Rozpoczynamy głosowanie na najlepsze Drabble o zaślubinach patyków.
    Autorze zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i nagradzamy punktami wg. zasady; 3 - 2 - 1
    Literkowa pozdrawia
  • Pan Buczybór 01.04.2020
    doooobre
  • Anonim 01.04.2020
    Dzięki.
  • 00.00 04.04.2020
    Podzieliły się cyklem natury w tym połączeniu. :)
  • Anonim 04.04.2020
    O. takiego pomysłu jeszcze nie było. I fajnie.
    Dzięki i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania