LbnD 34 - Tego nie wyłączysz

usunięte

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Cicho_sza 22.10.2021
    Jeden z najgorszych momentów to wtedy gdy jeszcze śnisz, a docierają do ciebie już rzeczywiste bodźce. Otwierasz oczy i próbujesz stwierdzić która rzeczywistość to ta prawdziwa ? Fajne drabble. Takie... hmm.. życiowe. Pozdrawiam
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Dzięki, pozdrawiam :)
  • Ocmel 22.10.2021
    Co prawda, do latającej dorożki bardziej pasowałby pegaz, ale kto by tam doszukiwał się logiki w marzeniach sennych. O szóstej rano w pociągu mogłaby być i latająca świnia, a nikt by nie protestował ;)
    W każdym razie, podoba mi się, bo jest prawdziwie i nie przekombinowałeś. ;)
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Dla jednorożców nie ma ograniczeń :-) pozdr.
  • Garść 22.10.2021
    Przed zaśnięciem warto pomyśleć o jakiejś niechby nawet drobnej przyjemności, która czeka w nowym dniu. Może ochroni przed twardą końcówką snu. Ciekawe drabble, pozdr.
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Nie działa, niestety. A te sny na ostatniej prostej to bywają gorsze niż ta dorożka z klimatyzacją. :) Pozdrawiam również.
  • Pontàrú 22.10.2021
    Ciekawy tekst taki o tematyce snowej bym powiedział. I tu się właśnie przydaje Discord. Gdybyś tego tam nie wrzucił najpewniej nie trafiłbym pod Twoją pracę bo zostałaby przykryta gdzieś na stronie głównej.

    Także cały czas zapraszam!
    Discord:
    https://discord.gg/BRVB3kNcAp
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    Przydadzą się nowi userzy, pozdrawiam :)
  • Vespera 22.10.2021
    Logika snów taka jest... Ale jakie inspiracje się w nich pojawiają, czasem wręcz praktycznie gotowe pomysły na opka.
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    Dokładnie tak, parę takich w życiu miałem, że nic tylko podrasować i napisać opko. :)
  • Gruszeł 22.10.2021
    Miło się czytało, jednak czy te powtórzenia na początku są specjalnie? Jakoś mnie gryzą ;V
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Zamierzone :)
  • Gruszeł 22.10.2021
    cos_ci_opowiem Czyli się nie znam ;P
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Gruszeł nie, po prostu powtórzenia przeważnie gryzą, ale czasami dobrze się układają na tle całości.
  • Bajkopisarz 22.10.2021
    Tak, dokładnie, kiedy jednostajny stukot pociągu zgrywa się z wczesną porą, znużeniem i przyjemnym ciepełkiem, to można popłynąć po szynach nawet w kosmos.
    Bardzo celne skojarzenie pociągu z dorożką :)
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Dlatego lepiej się zasypia w starych dryndach niż w nowoczesnych składach z klimatyzacją i idealnym wyciszeniem pod podłogą :)
  • Dekaos Dondi 22.10.2021
    Cos _ci_0powiem ↔Jakby sens jakiś, wyłonił się między światami, a człek dokładne i tak nie wie, co sen, a co jawa:)
    Takie skojarzenie me:)↔gdy się o czymś usilnie myśli za dnia,, to się może przyśnić.
    Wiem, bo próbowałem:))↔Pozdrawiam,:)↔%
  • cos_ci_opowiem 22.10.2021
    Zazwyczaj się przyśni :) pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 23.10.2021
    Narkotyczny prawie sen. Całkiem dobre
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    Narkotyczny? Hmmm, taki... normalny, przynajmniej ja takie miewam :D. No, tu podrasowałem trochę.
  • Trzy Cztery 24.10.2021
    Przedział w wagonie musiał być naprawdę przytulny. Pewnie też za oknem zima - ciemno i mróz.
    Czytając, najpierw pomyliłam dmuchawę z dmuchawcem, i myślałam, że unosisz się w puchu:

    "Patrzę przez okno, widzę jak się wznosimy. Bezgłośnie, spokojnie. Pod siedzeniem dmuchaw(c)a wtłacza ciepłe powietrze..."

    Kanapa i stoliczek w dmuchawcu - bajkowo, pomyślałam. A później widzę, ze to dmuchawa. Aha. Włączone ogrzewanie. Miłe zimą.
    Dobrze przedstawiłeś stan uwięzienia we śnie, trudnego powrotu do trudnej rzeczywistości.
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    Siedzenie dmuchawca, dobre :D. Dzięki, pozdrawiam :)
  • Jednorożec o szóstej rano, podobno jednorożce w snach to jakiś podtekst erotyczny. o szóstej rano przeciętny Kowalski zasuwa do roboty i często nie ma szansy na zrealizowanie swojego szczęśliwego stosunku porannego, ale podobno jest trend na coraz lepiej.
  • cos_ci_opowiem 24.10.2021
    Zależy na którą ma, a jeśli stosunek z własną grabą to da się szybciutko. xD
  • cos_ci_opowiem, A tak, fantazja mnie poniosła i wyobraźnią zawładnęło, że seksu to trzeba dwojga, a to przecież nie tango i można dancing odwalić bez zawracania głowy, proszeniem do tańca, wystarczy wyobraźnia i wyćwiczona ręka.
  • kikimora 24.10.2021
    Tak bywa, gdy prawda wypiera marzenia. Fajny tekst.
  • LBnDrabble 25.10.2021
    Witamy kolejne stosłówek w Bitwie! Życzymy dobrej zabawy

    Literkowa
  • LBnDrabble 26.10.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 31 października /niedziela/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania.
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania