Poprzednie częściLBnD 07 - Oczekiwanie

LBnD 50 – Zegarek

– Który to rok?!

Nikt jednak nie zrozumiał wariata krzyczącego po angielsku. Odpowiedziało mu jedynie parę nieprzychylnych spojrzeń, które z pewnością dotyczyły jego ekstrawaganckiego stroju. Ciężko dysząc, rozejrzał się, ścisnął za coś przy pasku i ruszył biegiem przed siebie. Mijał kolejne budynki, co chwila zerkał na zegarek i nie zatrzymał się nawet na moment. Wśród mieszkańców budził niemały podziw.

W końcu znalazł odpowiednie miejsce. Jeszcze raz odczytał godzinę, wziął głęboki wdech i wbiegł do środka.

„Wersalski Traktat pokoju zadał również tutaj…” TRACH!

Krzyk

Szok

Konsternacja

Głowa Fuhrera przedziurawiona

Mężczyzna zniknął tak samo niespodziewanie, jak się pojawił.

Zdążył, nim kościelne dzwony wybiły.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • LBnDrabble rok temu
    Witam w Bitwie i życzę przyjemnej zabawy

    Literkowa
  • Raven18 rok temu
    Dzięki piękne
  • Dekaos Dondi rok temu
    Raven18↔Ciekawy epizod. Pytanie zatem↔czy wtedy historia, by się zupełnie inaczej potoczyła?
    Bo jak to stwierdzić doświadczalnie?↔Pozdrawiam?:)
  • Raven18 rok temu
    Dekaos Dondi Ano właśnie, już się chyba nigdy nie dowiemy. Może nawet wojna wybuchła by wcześniej, przecież wówczas naziści zyskaliby jeszcze lepszy pretekst. Dzięki, pozdrawiam również
  • Poncki rok temu
    Fuhrer ist kaput? Schwarze scheisse!!!

    Moim zdaniem nic by to nie zmieniło. Znalazł by się kolejny kacyk. Umarł król niech żyje król. Zakładając, że Hitler nie był pacynką.

    Niemniej lektóra sehr angenehem.
    (Tłumaczone przez: www.deepl.com)
  • Raven18 rok temu
    Tłumacz google przyszedł mi z pomocą. Także myślę, że mało by to zmieniło, tym bardziej że w tym czasie do września 39 brakowało zaledwie kilka miesięcy. Ale kto wie…
  • Raven18 rok temu
    Dzięki i pozdrawiam
  • Pasja rok temu
    Czas przeszły niedokonany, ale tak mogło się zdarzyć? Wehikuł czasu jest ciągle rozpracowywany przez uczonych, ale nigdy nie cofnie się wstecz i nie rozpocznie nowego biegu historii. Z zainteresowaniem połknęłam pigułkę i śmiem twierdzić, że tak zaplanowany bieg mógłby zmienić losy świata.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Raven18 rok temu
    Dziękuję, Pasjo, za przeczytanie i podzielenie się przemyśleniami. Pozdrawiam również
  • LBnDrabble rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Głosujemy do 19 /niedziela/ godz. 23.59

    Dziękuję wszystkim za udział i dobrą zabawę!
  • Ciekawy pomysł na drabble. A co jeśli historia, która tak dotkliwie dotknęła ludzkość była najłagodniejszą opcją, która mogła się wydarzyć? Gratuluję ?
  • Raven18 rok temu
    Dziękuję pięknie!
  • Vincent Vega rok temu
    Szczerze, motyw tyle razy ogrywany, że nudny. Nie chcę urazić autorki, po prostu według mnie mało kreatywne podejście do tematu. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Raven18 rok temu
    Autora* ?
    Rozumiem, nie wszystko przecież musi się podobać? pozdrawiam również

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania