LBnD 28 – Na kogo wypadnie to tego – bęc

Przechadzałam się wśród powabnych ciał i nie mogłam oderwać oczu od półnagich, młodych i ociekających seksem gojów.

 

Mieli wygląd herosów, którzy w ekscytacji oddawali pokłon zapomnianym bogom. Mój apetyt rósł.

 

Przed północą zauważyłam blondynkę w obcisłej małej czarnej z odsłoniętymi plecami w towarzystwie rosłego i bardzo przystojnego mulata. Śmiali się, rozmawiali i całowali, jakby świat przestał istnieć.

 

Obserwowałam ich i czekałam.

 

Wreszcie dziewczyna odeszła i poszła do toalety. Nie było nikogo, więc weszłam za nią. Myła ręce patrząc w lustro, a ja patrzyłam w jej oczy i czułam bicie jej serca. Mojego serca!

 

Już miałam przylgnąć, kiedy wyciągnęła srebrny krzyżyk...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Wampirowanie, nocna zdobycz. Ale to nie była dobra katoliczka i patriotka, ani polka, bo z Mulatem, ten krzyżyk miała na wampiry tylko, bop to na pewno także ateistka.
    jak na Ciebie trochę mogłoby być bardziej podkręcone i pokrę...
  • kigja 28.05.2021
    yanko wojownik 1125,

    Błędna interpretacja :)
    Poprawiłam, ale nie jest bardziej pokręcone :-/

    Z chęcią przeczytam yankowe drabble i nieco się podszkolę w pisaniu ;)

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.
  • kigja, Gorzej, że żydówka opowiada (Lilith?), tym bardziej dalej do poprawnych. Chyba nie rozumiem. Skąd ten mulat z małej litery i dlaczego?
  • kigja 29.05.2021
    yanko wojownik 1125,

    Przepraszam, że mulat z małej litery, ale czekoladę również zapisuję z małej.
    Jesteś punkującym mulatem?

    yanko,
    Też nie rozumiem i nie mam pretensji.
    Ja np nie wiem, czy jestem, radio, czy telewizor, bo wiele osób mnie słyszy, choć nic nie mówię i nie wiem, co z tym zrobić? Jak wyłączyć nadawanie?
    Może kabała by mi pomogła, co nie :-/

    Dziękuję za muzykę. Tak, lubię.
  • kigja, Byłem punkiem, ale chyba wyrosłem. Mulatem to nie wiem - też mogłem być, bo to możliwe. Z punka wyrosłem około czterdziestki, a z mulata, to nie wiem, może jeszcze w nim chodzę, ale musiałby się roztyć jak murzyn, wtedy mógłbym w nim się zmieścić i mój bebech, jak Afroamerykanin - taki murzyn, by musiał być - ten mulat.
    Z tym że słyszą, to akurat nic dziwnego, gdyż osiemdziesiąt procent userów stąd, ma w mniejszym lub większym (to większość) stopniu występującą schizofrenię, to tacy dużo słyszą, ja np. świerszcze i tylko ja, zimą też, to moje świerszcze.
    Muzykę - pod tym tekstem? Nie mówię, że jej tu nie ma gdyż to kwestia zróżnicowanego postrzegania.
  • kigja 29.05.2021
    yanko wojownik 1125,

    Muzykę na pitololo. Punkiem jest się całe życie :)
    Pozdrawiam serdecznie i wyśpij sie w końcu!
  • kigja, Na pitolo to nawet bardzo prawdopodobne, namacalne - realne. Spanie - śpiącym śnią się koszmary, dobrze jak go trochę trochę jest a jednak, bo całkiem bez, to nie wydaje.
    No z tym punkiem tak mówią, ale różnię się już filozofią życiową od aktywnych punków, ale może tylko od tych szpanerskich? Mało mam qntaktu ze środowiskiem ostatnio, może mi się wydaje, że byłem, może i jestem cały czas, ale pewności mi brak.

    Tekst na mniej sennie bardziej do pokumania - ona ta (?) przecież nie mówi, że tych gojów, widzi pośród żydów, więc mulat z blondynką - spoko, ale co ma ten krzyżyk - przecież żadna z niej zdeklarowana ateistka i po czemu srebrny?
    "Ja i moja twarz w lustrze?" Ale to przecież ona - kryzys tożsamości. Nie rozkminię tego drabbla, piszesz, że trzeba szukać jak w kabale - może tędy droga właśnie, może bohaterka jest kabalistką?
  • kigja 30.05.2021
    yanko wojownik 1125

    Amen.
  • Szpilka 28.05.2021
    Drabbelek mi przypomniał film, w którym Houdini /iluzjonista/ szukał kontaktu z matką przez medium, właśnie krzyżyk zdradzał, że to oszust, a nie pogromca duchów, bo matka Houdiniego była judaistycznego wyznania.

    Dobry drabbelek z zaskakującą puentą ?
  • kigja 29.05.2021
    Szpilka,

    Miłp, że choć ciuteńkę się podoba, bo drabbelek jest dosłownie wyciśnięty ostatnimi siłami.
    Już nie wiem, czy dobrze, czy źle, jak czytelnik domyśla się motywu?

    Ale po to umieściłam dwa kluczowe słowa, żeby nie kluczył w labiryncie.

    Dziękuję za przeczytanie i ciekawy komentarz.
    Pozdrawiam!
  • JamCi 28.05.2021
    Z dybukiem mi się skojarzyło.
    Mas tu linka do skojarzenia:
    https://www.youtube.com/watch?v=AXxnwbziTvQ
  • kigja 29.05.2021
    JamCi,

    Fajne masz skojarzenia i dałaś super piosenkę!
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam!
  • JamCi 29.05.2021
    kigja :-)
  • Vincent Vega 28.05.2021
    Bardzo enigmatyczny teks, do ostatniego słowa trzyma w napięciu. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • kigja 29.05.2021
    Vincent Vega,

    Jeśli faktycznie jest, jak piszesz, to autorka skaczez radości wysoko do nieba.

    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 28.05.2021
    Kigja↔Ciekawe drabble, z wieloznaczną interpretacją.
    Com pomyślał, tom pomyślał. A zakończenie↔creme de la creme w pewnym sensie.
    Pozdrawiam:)
  • kigja 29.05.2021
    Dekaos Dondi,

    Creme de la creme, to poniekąd ukłon ateistki w stronę wszystkich DOBRYCH chrześcijan.

    Dobrze, że jesteś Dekoś :)))
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam!
  • Wrotycz 29.05.2021
    Re in karnacja. Mulat okey, heros (mity) okey, ale już związań z oczywistym w wierze (ST) się nie chce mieć.
    Interesujące, nieoczywiste, zmuszające do drążenia przekazu. A o to chodzi, żeby zatrzymać.
  • kigja 29.05.2021
    Wrotycz,

    Fajnie wymyśliłaś - re in karnacja :)
    Dziękuję za przeczytanie, komplementy zawarte w komentarzu i za obecność.

    Zapraszam częściej!
    Pozdrawiam!
  • Trzy Cztery 29.05.2021
    Tacy sami, a ściana między nami...
    Tacy sami
    Tacy sami, a ściana między nami...

    Lady Pank

    Można zaśpiewać, razem z Lady Pank, można się zastanowić, co znaczy "tacy sami", i czym jest "ściana".
    Twoje drabble - jednocześnie gorące i zimne.
  • kigja 31.05.2021
    Trzy Cztery,

    Dziękuję za przeczytanie "wystękanego" drabbelka oraz intrygujący komentarz.
    Gorące i zimne...

    Pozdrawiam serdecznie!
  • LBnDrabble 30.05.2021
    Brawo! Witamy w Bitwie na sto słówek i życzymy fajnej zabawy.

    Literkowa
  • kigja 31.05.2021
    Witam!
    Dziękuję!
    Pozdrawiam!
  • Pasja 04.06.2021
    ociekających seksem gojów... goj z hebrajskiego to naród – określenie z Tory i tłumaczone najczęściej jako narody nie-Żydów, spoza narodu Izraela.
    Wydźwięk wyrażający lekceważenie wobec innowierców lub innych narodów. Bardzo odważne jest podejrzewanie gojów o skłonności do zwierząt czworonożnych. Kobieta pochodzenia żydowskiego jeśli wychodzi z mykwy i zobaczy zwierzę; osła, psa, świnię lub akum powinna się ponownie obmyć.
    Blondynka i mulat zaciekawia, czyżby i nam takie zwodnicze myśli przychodziły do głowy?
    Obmycie i krzyżyk?
    Ciekawe drabble i dwuznaczna puenta.
    Pozdrawiam
  • kigja 04.06.2021
    pasją,

    Dziękuję za przeczytanie, rozebranie na części utworu i ciekawy komentarz.
    Pozdrawiam!
  • LBnDrabble 08.06.2021
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Sześć drabbli i tylko 600 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 12 czerwca /sobota / godz. 23.59
    Liczymy na Ciebie i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarza.

    Literkowa
  • Pan Buczybór 09.06.2021
    Nie taki diabeł straszny albo... Obraz naprawdę sugestywny. Bardzo spoko drabble.
  • kigja 09.06.2021
    Pan Buczybór,

    Jest mi szalenie miło, tym bardziej, że nie jesteś skory do słodzenia.
    Fajnie, że się spodobało.

    Dziękuję za czytanko.
    Pozdrawiam!
  • LBnDrabble 12.06.2021
    Autorze! Dzisiaj o północy mija pora do zagłosowania. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Przeczytaj, skomentuj i zagłosuj według zasady: 3 - 2 - 1

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania