LBnD55 – samotny powiew

Literkowa Bitwa na Drabble

Temat: samotny powiew

________________________________

 

Przez las wiał wiatr. Samotny, zimny, ostry. Pogrążony w myślach do końca. Bezbarwny, myślał, już nikomu niepotrzebny. Plątał się o gałęzie sosen, zrzucał igły na ziemię. Doglądał grzybów, puszczał fale na kałużach. Czasem opętany złością łamał drzewa.

I do tego wszystkiego dziecko. Mały chłopiec. Przychodził codziennie, siadał na pniu i oglądał. Drzewa, trawę, liście. Ale najbardziej wiatr. Każdy powiew pachniał samotnością i smutkiem. Te tak znane chłopcu emocje wsiąkały w ubrania, wisiały nad nim jak chmura.

Rozumieli się. Wiedzieli jak boli samotność. Nie poddawali się, walczyli. Ale czy dadzą radę? Czy można dać radę pustce? Można pokonać wielkie czarne nic?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • il cuore 5 miesięcy temu
    /I do tego wszystko dziecko./ – a nie wszystkiego?
    Nie oceniam.
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Ach, faktycznie :) Dzięki
  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy i wygrania!

    Literkowa
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    W pewnym sensie symbioza, klimatycznie przedstawiona, aczkolwiek nie za wesoła. No ale może wiatr przywieje wyjście z problemu:)↔Pozdrawiam😀:)
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dzięki za przeczytanie i również pozdrowionka :)
  • słone paluszki 5 miesięcy temu
    Temat i tytuł tożsame. Brak kreatywności, dobrze że treścią nadrabiasz.
    "Nic" niekomiecznie jest czarne, choćby złote klatki krezusów.
    5.
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Nic zawsz jest inne i nigdy nie wiadomo jakie będzie następne. Dziękuję za 5, ale brak kreatywności niekoniecznie objawia się po prostu dosłownie zinterpretowanym tematem :))
  • słone paluszki 5 miesięcy temu
    Wolałabym twój tytuł, a nie splagiatowany.
  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Proszę olinkować na Forum

    Literkowa
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Jasne :)
  • Pasja 5 miesięcy temu
    Wiara w lepsze jutro pozwala nam się oderwać od samotności. Smutny powiew trwa chwilę i po chwili wraca z w innym ubraniu.

    Miłego dnia
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Pozwala, tylko że ta wiara nie zawsze jest
    Tobie również, chociaż teraz to już bardziej "lepsza połowa dnia" :)
  • LBnDrabble 5 miesięcy temu
    Nie przedłużamy mimo małej frekwencji i rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Cztery drabble i tylko 400 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.
    Zapraszamy na Forum
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Literkowa
  • Vincent Vega 5 miesięcy temu
    Liryczne i pobudzające do kontemplacji. Myślę, że lepiej niż drabble poradziłby sobie ten tekst przerobiony na wiersz. 5 i pozdrawiam:)
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dziękuję, bardzo mi miło :)
    Wiersz byłby bardzo ładny, gdyby przerobił go ktoś doświadczony w temacie poezji. Mi w wierszach nie idzie :)
  • droga_we_mgle 5 miesięcy temu
    Życzę im, żeby dali radę :)
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dziękuję bardzo :)
  • Ocalić Myśl 5 miesięcy temu
    Bardzo mi się podoba! Tekst zastanawiający. Ciekawy, tajemniczy, wielobarwny klimat. Pytania na końcu także dodają uroku tej miniaturce.
    Pozdrawiam. :)
  • Sandra 5 miesięcy temu
    Dziękuję za przeczytanie, bardzo mi miło 🤗

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania