Poprzednie częściLBnD : kolorowo wokół

LBnD: W pół do drugiej

Zapomniałem, gdzie mieszkam. Tylko stukot kół na rozjazdach przypomina mi, żem ciągle w ruchu. Jakieś obrazy za oknem, jakieś bujnięcia na zwrotnicach, jakieś głosy, które nigdy mnie nie ciekawiły.

Kończę niedługo. Spoglądam na zegarek i zostało pół godziny lat z dwudziestoczterogodzinnego cyklu. Zerkam też na własne odbicie w szybie między przedziałami i widzę człowieka, któremu już się nie spieszy.

Parę oddechów, kilka uśmiechów, jeszcze mniej drgnień serca.

Podchodzę do wyjściowych drzwi, łapię za uchwyt i sprawdzam, czy można wysiąść. Ale mój czas przyjdzie, gdy dojadę do stacji końcowej; wtedy drzwi same się rozsuną, a ja postawię stopę po tamtej stronie.

Następne częściLBnD - Piątka

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • LBnDrabble 3 miesiące temu
    Witaj w Bitwie! Powodzenia i bodrej zabawy! Olinkuj tekst na forum

    Literkowa
  • Początkujący 3 miesiące temu
    Dzięki
  • piliery 3 miesiące temu
    Moim zdaniem przydało by się więcej konsekwencji. Niektóre zdania żyją swoim życiem. Zabrakło mi wyobraźni by rozszyfrować: "pół godziny lat z dwudziestoczterogodzinnego cyklu". Jak na poczatkującego wcale nieźle.
  • Początkujący 3 miesiące temu
    Dzięki
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Początkujący↔Masz taki "swoisty styl" ↔Jakby zawirowana droga, nieco pogodzenia z losem, pewien spokój. Jakby droga do innego świata. Trudno sprecyzować, taki tekst.
    Pozdrawiam😊:)
  • Początkujący 3 miesiące temu
    Dekaos Dondi Dzięki.
  • Pasja 3 miesiące temu
    Przemijanie... Kupiony bilet na życie i niewiadomy bieg, nieoznaczony czas do zatrzymania się na końcowej stacji. Nie wiemy czy o w pół do drugiej dojedziemy?

    Pozdrawiam
  • Początkujący 3 miesiące temu
    Dzięki
  • LBnDrabble 3 miesiące temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.
    Głosujemy do 17 luty /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy do zaglosowania na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Literkowa
  • Kinka 3 miesiące temu
    Człowiek w podróży - czasami życie przemija tak szybko jak widoki za oknem pociągu. I nigdy nie wiadomo która stacja jest tą ostatnią.
  • Początkujący 3 miesiące temu
    Dzięki
  • Poncki 3 miesiące temu
    Człowiek pogodzony z przeznaczeniem. Mało takich. Wszyscy gonią za majątkiem, trudno jest się im rozstać.
  • Początkujący 3 miesiące temu
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania