LBnP IV- 20 baniek- (20mln)

20 mln

 

Gruppenführer SS Adolf Eichmann stuknął obcasami, wyciągnął prawą rękę i ryknął.

- Heil Hitler !!!!

Siedzący przy dużym dębowym biurku Reichsführer SS Heinrich Himmler tylko skinął głową.

- Niech pan siada generale.

- Koniak ? - szef SS musiał być w bardzo dobrym humorze. Eichmann nie raz już był w jego gabinecie, ale po raz pierwszy Himmler zaproponował alkohol.

- Tak. Dziękuje panie Reichsführer.

- Zanim przejdziemy do omówienia pańskiej działalności, muszę panu powiedzieć co wprawiło

mnie w tak dobry humor. Otóż właśnie się dowiedziałem, że w walkach w okolicy miasta

Kurgan na Uralu, został schwytany marszałek Gieorgij Żukow. To kolejny po Stalinie,

Wasilewskim, Rokossowskim i Koniewie dowódca bolszewicki schwytany w ciągu ostatnich

dwóch lat. Banda, którą dowodził została rozbita przez doborowe oddziały SS z dywizji

Hitlerjugend. To był już ostatni tak duży oddział stawiający opór naszym wojskom na terenie

Wielkiej Guberni Rosji.

Podobno chciał się zastrzelić, ale broń mu się zacięła. Taaaaaaaaa , moim zdaniem, był pewnie

zbyt pijany, żeby trafić w głowę. Jak pan myśli ?

- Dokładnie tak samo. Te ruskie małpy potrafią pić jak świnie, czasami nawet czysty spirytus.

Himmler tylko pokiwał głową. Podniósł kieliszek do góry.

- Za naszych chłopców z Hitlerjugend i ich wielki sukces !!!!

Eichmann zerwał się na równe nogi.

- Za dywizje Hitlerjugend !!!! - generał wychylił jednym haustem pół dużego kieliszka, co spotkało się z lekkim grymasem na twarzy szefa SS. Szybko jednak opanował się.

- Wracając do pana raportu. Gratulację. Ma pan już na koncie ponad 20 milionów tych

żydowskich podludzi. To wielki sukces. Szczególnie w Rosji uwinął się pan bardzo sprawnie.

Pański plan był bardzo dobry. Jego wykonanie równie dobre. Jest pan bardzo skuteczny. Będę

mógł zameldować führerowi, że kolejna prowincja III Rzeszy jest już wolna od żydowskiej

zarazy.

- Tak jest panie Reichsführer. Teraz, kiedy pokonaliśmy już praktycznie Rosjan, mogłem wcielić do Einsatzgruppen oddziały z naszych elitarnych dywizji SS. To pozwoliło na bardzo szybkie oczyszczenia rozległych połaci Rosji tak z Żydów, jaki komunistów.

- To wielki sukces. Pański sukces... - po tych słowach nalał sobie koniaku, a generałowi kazał wypić do końca. Kiedy ten opróżnił kieliszek dolał mu do połowy.

- Jest pan wyjątkowo skuteczny i dlatego mam dla pana nowe zadanie. Otóż jak pan zapewne wie,

sukcesem zakończyła się akcja tworzenia wielkich farm produkcyjnych na terenie wschodniej

Ukrainy. Obecnie pracuje tam dla Wielkiej Rzeszy już ponad trzy miliony Ukraińców, Rosjan i

Polaków. Pamięta pan słowa naszego wodza wypowiedziane do wyższej kadry SS w maju 1942

roku.

„Należy z żelazną konsekwencją sprowadzać na nowe tereny na wschodzie miliony młodych Niemców - „stare drzewo trudno przeflancować” - niech się dzieje, co chce. Rozkazuje więc, aby w ciągu dziesięciu lat (a wiec do 1952 roku) zameldować mi, że na włączonych lub okupowanych terenach niemieckich osiedlono już co najmniej 20 milionów młodych Niemców. Wschód musi otrzymać niemieckie oblicze”

Teraz mamy przeprowadzić podobną akcję na teremach Wielkiej Rosyjskiej Guberni.

Dlatego musimy oczyścić teren z wszelkiego rodzaju podludzi. Zostawimy tylko tych,

którzy będą jako niewolnicy pracować dla III Rzeszy. Jednak, żeby dobrze i wydajnie

pracowali musimy ich nauczyć chociaż podstawowych słów, tak żeby rozumieli nasz

rozkazy. Bardzo trafnie ujął to nasz führer

„Dla tubylców nie będzie wyższego wykształcenia. Wystarczy, jeśli nauczą się niemieckiego na tyle, aby zrozumieli rozporządzenia, czy rozkazy i nie mogli tłumaczyć się niemożnością ich czytania”

- Chciałbym powierzyć panu kierowanie ta akcją. Ma pan duże doświadczenie i sprawny zespół

ludzi. Musimy to wykorzystać. Od dzisiaj zajmą się przygotowaniem terenu, na który będziemy

sprowadzać naszych rodaków. Mamy mało czasu, bo Hitler chce, żeby nowe farmy ruszyły

najpóźniej do jesieni przyszłego roku. Mimo tego, jestem pewien, że pan sobie poradzi. Jakieś

pytania ??? - Himmler uniósł brwi.

- Tylko jedno panie Reichsführer. Generalnym Gubernatorem Rosji jest Obergrupenführer SS

Werner Best i...

- Wiem do czego pan zmierza – wtrącił stanowczym głosem szef SS.

- Panowie niezbyt się lubicie. Besta mianował führer za głosem Bormanna. Jednak będziecie

musieli współpracować. Dam panu wyraźnie rozkazy i to pan będzie decydował o wszystkim.

Gdyby były jakieś problemy, proszę zgłaszać je mi osobiście. To wszystko.

Adolf wstał i już chciał krzyknąć, ale Himmler widać nie miał ochoty na pierdoły, bo dał znać rękom, że nie trzeba. Kiedy esesman znalazł się na korytarzy, z wrażenia zrobiło mu się gorąco. Nie mówił tego Himmlerowi, ale tylko w zachodniej części Rosji, było około 20 milionów ludzi, którzy wegetowali w ponad 2 tysiącach obozów. Teraz trzeba będzie przejrzeć te wszystkie obozy i wyb rac tych, którzy będą nadawali się do pracy. To będzie tytaniczna operacja, znacznie przekraczająca wszystko, to, co robił do tej pory.

 

P.S. Dla opowiczów nie znających historii kilka wyjaśnień.

Reichsführer SS – najwyższy stopień w SS, brak odpowiednika w armii. Tak ogólnie to szef SS w Rzeszy.

Obergruppenführer – stopień w SS, odpowiednik mniej więcej generałowa broni (generał trzygwiazdkowy)

Gruppenführer – stopień w SS, odpowiadający mniej więcej stopniowi generał dywizji (dwugwiazdkowy, tak skrótowo)

Adolf Eichmann – postać historyczna. W tekście awansowałem go na generała. W rzeczywistości miał tylko stopień Oberstunbanführera SS (podpułkownika). Jednak będąc koordynatorem akcji „Reinhard” (Ostatecznego Rozwiązania Kwestii Żydowskiej – czyli wymordowania 10-12 milionów europejskich Żydów), był na etacie generalskim.

Werner Best – postać autentyczna. Best był jednym z najwyższych oficerów SS.

To, co tu opisałem, było zatwierdzone rozkazem Hitlera. Gdyby Niemcy pokonały ZSRR, to te farmy i osiedlenia młodych Niemców były gotowe do wykonania.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Trzeba było poprawić w tamtym
  • podtrzymuję moją ocenę :)
  • Felicjanna 18.11.2017
    no normalnie, na coś się przydałam- :) Nie oceniam natomiast, bo uczestniczę
  • Ozar 19.11.2017
    Felicjana. ML. Dziękuje.
  • Ozar 19.11.2017
    Adam T. Ponieważ wywaliłem mój tekst, bo się dublował podaje namiar na mój artykuł. Portal avehistorica. "Reinhard Heydrich Anioł Śmierci". Tam tez są inne moje m.in. VII części o Hitlerze, Major Dobrzański "Hubal, Model, Żukow, Mainstein, Kesselring, Guderian.
  • MarBe 24.11.2017
    Dziękuję za komentarze do „Odejście Pasji z opowi”. Dzięki nim mogłem zorientować się, że mam do czynienia z nietuzinkowym człowiekiem. Dlatego odwiedziłem profil i zapoznałem się ze wszystkimi publikacjami.
    Wstęp do „Zyndyka” w oparciu o komentarze wyglądał dla mnie, jak dobry żart. Natomiast samo opowiadanie jest świetne i opowiada o losach ludzi, którym wyrządzono wielką krzywdę. Nikt z ówczesnych i współczesnych polityków nawet jednym słowem nie wyraził swojego sprzeciwu na wyrządzenie tylko w tej branży krzywdy stu tysiącom pracowników, a wliczając ich rodziny świństwo rozlało się na pół miliona.
    Dzika i źle przeprowadzana transformacja gospodarcza jak epidemia trądu ogarnęła nasz kraj. Pod wpływem widoku masowego krzywdzenia najbardziej podatnych, złapałem za „pióro”, pomimo, że natura bardzo słabo mnie do tego wyposażyła, wręcz skąpo. Pisanie początkowo do szuflady, a później na opowi pozwoliło mi na przetrwanie. W taki sposób powstał „Pułkownik” i inne, które są również ważne dla mnie.
    Kwestia uchodźców w tym „krótkim” tekście doskonale została ujęta i oparta na wnikliwym tle historycznym, nawet nie zabrakło tematu finansowania. Jednak jestem przekonany, że nasi zachodni sąsiedzi zaplanowali pozostawienie u siebie ludzi najbardziej wykształconych, pracowitych i chętnych do asymilacji, a pozostałych chcieli umieścić w krajach drugiej prędkości.
    Opowiedzenie historii Irka z lat okupacji w dwóch częściach do mnie przemówiło, zwłaszcza postawy ludzkie. Dziś zapomniano o strachu, jaki każdego dnia towarzyszył ludziom na każdym kroku i że to Polacy oraz inni mieszkańcy krajów okupowanych byli ofiarami, a ich majątek i kosztowności wylądowały za Odrą.
    W mojej ocenie, zdjęcia, w „Co to jest czas” są tym samym, co dzień poprzedni, który nigdy nie wróci. Nawet wynoszone przez dziadka śmieci każdego dnia, stanowią dowód upływu czasu.
    Natomiast, co do opowiadania pod którym zostawiam komentarz i za całość wystawiam najwyższą ocenę, dobrze, że to się nigdy nie wydarzyło inaczej język, jakim się posługuję przestałby wraz z ludźmi istnieć.
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc w powrocie Pasji, chętnie zapoznam się z artykułami, oraz nie zapomnę o profilu.
  • Ozar 24.11.2017
    MarBe. Dziękuję za odwiedziny i za recenzję. Staram sie pisać tak, jak widzę ówczesny bardzo, bardzo pojebany świat.
  • Ozar 24.11.2017
    Napisałeś dzika i źle przeprowadzona transformacja gospodarcza... Moim zdaniem to była akcja wymyślona i przeprowadzona dokładnie według wytycznych płynących z Berlina. Nie wiem czy znasz" Operację Tannenberg, czyli złapanie i wymordowanie polskiej inteligencji w 1939 roku ? W 1989 roku pod hasłem " Wolność i Demokracja" zrobiono dokładnie to samo. Pozbawiono Polaków wolności. Bat pozostał ten sam tylko ręka trzymająca bat się zmieniła. To wszystko zostało zrobione tylko dla kasy. Zachód miał nadmiar towarów, a tu wszystkiego było brak. Trzeba było tylko obalić system, żeby wejść na rynek i sprzedawać wsio. Ale najpierw trzeba było zniszczyć to co było u nas, czyli wszelkie zakłady, które mogły być konkurencją dla zachodu. Z tego powodu zniszczono ponad 10. tys zakładów, tak żeby otworzyć rynki dla firm zachodnich. Podobnie było z PGR-ami ktore zostały zniszczone jednym podpisem. Tego który to podpisał skazałbym na śmierć be zawahania.
  • Ozar 25.11.2017
    MarBe Dziękuje za wnikliwe przejrzenie tego co napisałem. Wrzucam kolejne wspomnienia . Tym razem zatrucie gazem.
  • MarBe 25.11.2017
    Jednak na pogrzebie cwaniaczka, który maczał palce w zniszczeniu przemysłu łódzkiego, Bolek nazwał go "Wielkim Polakiem".
  • Ozar 26.11.2017
    Marbe temat tzw. prywatyzacji opisywałem nie raz. Jak chcesz poczytać daje link do portalu gdzie znajdziesz ten mój artykuł, a także UE o co chodzi. To było jedno wielkie oszustwo ta cała prywatyzacja. Najpierw sprzedano co lepsze zakłady za grosze, a resztę zniszczono. Poczytaj :
    http://historyk.eu/wpis/1-maja-mi%C4%99dzynarodowe-%C5%9Awi%C4%99to-ludzi-pracy-kt%C3%B3re-umar%C5%82o-raz-ze-%C5%9Bmierci%C4%85-klasy-robo
    Polecam:
    Europa na kolanach!!
    http://historyk.eu/wpis/europa-na-kolanach-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-i
    To I część, a są jeszcze II i III znajdziesz na portalu
    http://historyk.eu/wpis/10-lat-polski-w-unii-europejskiej-wolno%C5%9B%C4%87-i-demokracja-czy-po-prostu-kasa
    Jest II część, jak Cię zainteresuje znajdziesz na portalu
  • Elorence 30.11.2017
    Trochę tekst się źle edytował, bo akapity są trochę poprzestawiane, ale tekst jest dość mocny.
    Mam mieszane uczucia, bo wszystko co kręci się wokół Hitlera zawsze doprowadza mnie do złości, chociaż swego czasu bardzo interesowałam się historią. Cieszę się, że Twoja wizja się nie ziściła :)
  • Ozar 30.11.2017
    Elorence. To nie moja wizja. To było wszystko zapisane. gdyby Adolf pokonał ruskich, a mógł to zrobić (jak to inna bajka), to wszystko to wprowadził by w życie. To było opracowane do perfekcji. My Polacy, podobnie jak ruscy bylibyśmy murzynami na plantacjach nowych Aryjczyków.
  • Otwarte już głosowanie na Forum.
    Zapraszamy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania