LBnP IV - 20mln - "Zagłada ludzkości"

W pierwszą noc w tygodniu Markowi przyśniła się liczba "20 milionów" złotych, oraz wszystkie przyjemności jakie może otrzymać dzięki tak ogromnej kwocie.

 

Drugiej nocy Marek słyszał głosy, które powtarzały przez 4 minuty słowa: " Czuwajcie więc, bo nie znacie dnia ani godziny "

Rankiem mężczyzna siedząc przy herbacie dużo o tym myślał, lecz mało rozumiał przesłanie tych słów.

 

W trzecią noc w tygodniu Marek miał kolejny dziwny sen związany z ową liczbą. Przyśniły mu się wszystkie zwierzęta na świecie, które biegają i uciekają z bólu w różne strony ziemi, bowiem te zwierzęta są chore, skażone a ich ciało powoli gnije, a dusza obumiera.

 

Czwartej nocy Markowi przyśnił się koszmar. 20 milionów ludzi na świecie, chorych, cierpiących, umierających i uciekających tak samo jak zwierzęta w niewiadomym kierunku.

 

Piątej nocy Marek ujrzał sen, który ukazał mu 20 milionów asteroid zmierzających ku ziemi.

 

Szóstej i siódmej nocy Marek otrzymał z niebios ostrzeżenie o zbliżającej się zagładzie ludzkości. Archanioł Gabriel powiedział, że jeśli chce uratować istoty żywe, to będzie musiał zbudować schronisko, które pomieści wszystkie stworzenia niegrzeszące i wierzące. Po ukończeniu budowli armia aniołów wzmocni budynek, aby ten się nie zawalił. Markowi kazano także uprzedzić ludzi, bowiem Ci którzy uwierzą i udadzą się do schroniska, zostaną uratowani, a Ci którzy nie przyjdą zostaną ukarani - śmiercią.

Marek wykonał polecone mu zadanie.

Trzy miesiące później.

Nastał dzień zagłady, owe klęski trwały sześć dni i sześć nocy. Ziemia została zniszczona. Siódmego dnia nastała cisza. Cztery miliony zwierząt i cztery miliony ludzi opuściło schronienie i zamieszkało nową ziemię. Marek, otrzymał dary o wartości 20 milionów złotych (pierwszy sen) za wypełnione zadanie.

 

============================================================

Autor: littlegiant

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Witamy następne opowiadanie zgłoszone do IV LBnP
  • littlegiant 23.11.2017
    Dziękuję :)
  • Pan Buczybór 23.11.2017
    heh, taka jakby lekka infantylność uderza z tego tekstu. Zapewne z racji wieku, choć niczego nie sugeruję. Opowiadanko na pewno przyjemne i takie fajnie lekkie.
  • Felicjanna 24.11.2017
    przeczytałam, nie oceniam, ale... albo miałeś jazdę albo masz depresję- a z drugiej strony- czarny humor. Pozdrawiam
  • Joan_ 24.11.2017
    Arka Noego w innej wersji z nagrodą pieniężną :)
  • Elorence 30.11.2017
    Przypomina mi to moje sny, ale ja jestem w ciąży, więc czuję się usprawiedliwiona, chociaż średnio podoba mi się polowanie na potwory i uciekanie przed nimi...
    Takich 20 milionów bym na pewno nie chciała, przynajmniej, nie za taką cenę :)
  • Otwarte już głosowanie na Forum.
    Zapraszamy
  • Drogi autorze zapraszamy do zagłosowania na swojego faworyta.
    Czas do jutra do godz, 20.00
  • Autorze bierzesz udział w bitwie zagłosuj!
    Czas do jutra do godz, 20.00

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania