...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Dekaos Dondi 23.12.2018
    pkropka→W moim odczuciu dobrze napisane, gładko się czyta, treść o.k.... no i zakończenie!!!
    Nawet na biedę można by pomysleć, że to jemu wypadły jej dłonie... w końcu też był gościem. A poza tym - drugie zdanie tekstu...
    Pozdrawiam→5 :)
  • pkropka 23.12.2018
    Bardzo mi miło, dziękuję.
    Niezły z Ciebie detektyw ;)
  • Canulas 23.12.2018
    "Zamrożona w najpiękniejszym momencie życia, wciąż niewinna i olśniewająca." - łądnie ujęte.

    Ej, kurwax. Lubię takie. Wow. Naprawdę lubię. Taka silna ósemka na dsiesiętnej tarczy mojego gustu. Fajnie narysowane, a ucięte w rasowym in medias res. Się będę przyglądał.
    Dobra robota.
  • pkropka 23.12.2018
    Miło mi. I nauczyłam się czegoś nowego, nie znałam wcześniej określenia in medias res, dziękuję :)
  • Zaciekawiony 23.12.2018
    Treściwe.
  • pkropka 23.12.2018
    Dziękuję :)
  • No ciekawe zakończenie i bardzo dobrze zbudowany pod nie "podkład". Dorzucam gwiazdki i pozdrowienia :)
  • pkropka 23.12.2018
    Bardzo mi miło, że tak uważasz. Również pozdrawiam :)
  • Aisak 23.12.2018
    Niewiele osób zamueszczą w kąciku o sobie, aż tyle słów.
    A szkoda.
    Zawsze sprawdzam, jak ktoś nowy zawita.
    Jest dużo słów, fajnie.
    Opka jeszcze nie czytałam, ale dam znać, bo opinie od Fachowców znakomite.
    No, to dzień dobry na opowi.
  • pkropka 23.12.2018
    Witam się pięknie i dziękuję za miłe przyjęcie.
    Cieszę się, że dużo słów przypadło do gustu.
  • Kapelusznik 23.12.2018
    Ładne, zwięzłe, treściwe i brutalne
    Zupełnie tak jak lubię
    5
  • pkropka 23.12.2018
    Bardzo mnie to cieszy, dziękuję :)
  • Aisak 24.12.2018
    O!
    DD nieźle wykoncepował.
    Po przeczytaniu nasuwa się mnóstwo pytań, które pozostają bez odpowiedzi.
    Ciekawe.
    Jest jedna literówka:
    -to zamarzę na sopel lodu - zamarznę.
    Plusem jest również długość opowiadania, ponieważ tekst napisany został w bardzo skondensowany sposób, jest dość krótki, przez co również zyskuje.
    Rewalacyjny debiut w blasku gwiazd.
    Wesołych.
  • pkropka 24.12.2018
    Dziękuję, literówka już poprawiona. Chyba, że tak marzył o zostaniu soplem lodu, a ja mu to zabrałam - nigdy się nie dowiemy.
    Dziękuję też za miłe słowa, również wesołych!
  • Witamy kolejny tekst w Bitwie
  • Witamy
    Dziękujemy Autorce za udział i zapraszamy do zagłosowania na najlepszy tekst. Forum otwarte całodobowo.
  • Pasja 15.01.2019
    Witam
    Ciekawa forma i ujęcie tematu. Wędrowiec i morderstwo i dobry trop szeryfa. Koniec powalający. Bardzo fajnie i w małej treści pokazujesz clou całej sprawy... super.

    Pozdrawiam cieplutko
  • pkropka 15.01.2019
    Bardzo dziękuję, Pasjo.
  • @utor 15.01.2019
    Wciągający tekst, nie ma co ;-) Połknąłem cały tekst w jedną chwilę. Oczywiście końcówka taka na pograniczu tragi komedii, ale strzał w dziesiątkę. Piąteczka za interesująca treść w krótkiej formie :-)
  • pkropka 15.01.2019
    Dziękuję @utorze. Cieszę się, że nie stanął Ci ością w gardle ;)
  • Anonim 17.11.2019
    Przepraszam,

    ale ja tu nic nie widzę.

    Pozdrawiam ciepło.
  • pkropka 17.11.2019
    Ta, pusto się zrobiło.
    Kryzys opowijski, jakbyś miał chęć to wciąż wisi tu: pkropka.wordpress.com/2019/01/25/dobrze-ze-nie-pada-snieg/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania