q

q

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Wiersz do LBnR - czytać i brać pod uwagę w głosowaniu. Nie oceniam ale troche go uwidocznię.
  • Neurotyk 17.09.2017
    Koala, co Ty robisz? :)
  • Neurotyk reklamę :)
  • Neurotyk 17.09.2017
    Maurycy Lesniewski majsterek :)
  • Neurotyk kiedyś głosowałem w bitwie a umknął mi jeden z dobrych wierszy nie chciałbym żeby przez takie coś, któraś praca była pokrzywdzona. Niech wygra najlepszy, dlatego też staram się nie oceniać (biorąc samemu udział), albo robię to bardziej niezobowiązująco, bardziej tylko aby zaznaczyć swoją obecność. To tak, żeby moje intencje były jasne.
  • zmień kategorie na bitwy
  • Neurotyk 17.09.2017
    Maurycy Lesniewski jesteś społecznikiem :)
  • Neurotyk 17.09.2017
    Neurotyk, zapomniałem nowych zasad, które ustaliliście za pomocą hermetycznej polityki :)
  • Neurotyk jeśli są zasady to są :)
  • Neurotyk 17.09.2017
    Maurycy Lesniewski burdel i bałagan ma tam :)
  • Neurotyk 17.09.2017
    Macie tam :)
  • Neurotyk ja tylko dołączyłem do istniejącego stanu, że się tak wyrażę trwania. Pasja stara się bardzo utrzymać to wszystko w porządku, trzeba jej oddać sprawiedliwość.
  • Neurotyk 17.09.2017
    Maurycy Lesniewski oddajemy, Pasja bardzo ładnie opiekuję się LBnR :)
  • Neurotyk 17.09.2017
    bez ogonka przy e.
  • detektyw prawdy 17.09.2017
    Neuro, ciekawa historia. Nie czytalem jeszcze wierszy na bitwe, ale ten tekst mi bardzo przypadl do gustu.
  • Neurotyk 17.09.2017
    Det, ty chcesz coś ode mnie - na pewno jakąś fuchę na moim portaliku.
  • Det jak ci sie podoba to nie zapomnij zagłosować.
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepszy wiersz zgłoszony do LBnR już po raz 33.
  • Neurotyk 19.09.2017
    Dzięki za informację :) Jutro zagłosuję :)
  • Pan Buczybór 18.09.2017
    Jak dla mnie mocny faworyt igrzysk. Kurczę, naprawdę to do mnie trafia; podoba mi się. Pozdro.
  • Pan Buczybor to zagłosuj i poprzyj swojego faworyta

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania