#

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Bożena Joanna 27.04.2018
    "Miłość!
    Czy wypali się i powstanie czarna dziura, czy wybuchnie i powstanie supernowe uczucie?" - fantastyczna maksyma, a właściwie pytanie. Ciekawe rozważania i wielka wartość emocjonalna. Pozdrowienia!
  • Pasja 27.04.2018
    Dzień dobry
    Dziękuję za spostrzeżenia tak bardzo trafione.
    Gorąco pozdrawiam
  • Agnieszka Gu 27.04.2018
    Witam,
    Niesamowity tekst, niósł mnie na skrzydłach kwiecistego, wykwintnego słownictwa, przez bezmiar wszechświata...
    A wśród tego wszystkiego zagubieni kochankowie. Cudowna wizja...
    Pozdrawiam
  • Pasja 27.04.2018
    Witaj,
    Aga to Ty sprawiłaś swym tematem, że musiałam polecieć wysoko. Jednak Opowi. ma siłę poznawania różnych zakątków wiedzy.
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Anonim 27.04.2018
    Niewiele tekstu, ale słowa nawiązujące do nieba, gwiazd, kosmosu, gwiazdozbioru, a nawet - co dla mnie niezwykłe - do biblijnego wątku ("Gdzieś nad pobojowiskiem tego świata Jozue wstrzymał Słońce w zenicie, największą gwiazdę zgasił."), sprawiło że tekst wydał się bardzo ubogacony, a co za tym idzie czytało się nieco dłużej. No i wpleciony w to wszystko miły wątek ;-)
    Pozdrawiam, z przyjemnością piąteczka z plusem :-)
  • Pasja 27.04.2018
    Witaj
    Dziękuję za pozytywny komentarz. Miłość i gwiazdy to udany związek.
    Od wieków poddajemy swe uczucia różnym konstelacjom wszechświata.
    Pozdrawiam i miłego
  • Canulas 27.04.2018
    Nie no, kurde. Ja pierdziele. Ładnie tkasz słowa, ładnie.

    "Dlatego skrzydlate wróżki umierają bliżej gwiazd." - to bym Ci z radością podpierdzielil.

    "Niebo czarne i granatowe i mogło być bardzo wysoko albo tak nisko, że jak wyciągnąć rękę, to dotykali jego niskiego pułapu." - i tylko w tym miejscu bym się zastanowił czy słowo "niskiego" czymś nie zastąpić.

    Ale ogólnie, bajka. Kolejny raz tkasz słowa z nieslychaną delikatnością i pietyzmem.
    Pozdrówka.
  • Pasja 27.04.2018
    Witaj
    Can toTy potrafisz tworzyć, ja tylko w cieniu schowana.
    Wróżki bierz i spożytkuj.
    Za ciepłe słowa dziękuję, bo szczere.
    Pozdrawiam sympatycznie.
  • oldakowski2013 27.04.2018
    ..."była już noc"...- była noc.
    ..."zostali sami w tym stojącym, zatrzymanym półzmroku, rudym zmroku, świeżodze w oczekiwaniu na gwiazdy"... - Niestety, to zdanie jest niesamowicie poplątane. Zobacz co znaczy słowo sreżoga (nie świeżoga), a wówczas wykreślisz całkowicie to zdanie. Do innych zdań też można mieć uwagi, ale nie mam czasu zajmować się tym. Po prostu opowiadanie to nie spełniło moich oczekiwań. Pozdrawiam.
  • Pasja 27.04.2018
    Witaj
    Miło gościć i dziękuję za wskazanie błędu. Poprawiłam. Chodziło mi o sreżogę i wiem co oznacza. Po prostu dwie literówki wpadły.
    Taki mój styl i taki miałam zamiar zamieścić zapach zwiedniętych liści i kwiatów czyli sreżogę.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.
  • oldakowski2013 27.04.2018
    Wikipedia = promienie słoneczne przeświecające przez warstwę mgły, także dymu (można zobaczyć to zjawisko nad rozgrzanym asfaltem).
    Słownik: lekka mgła w upalny dzień.
  • oldakowski2013 27.04.2018
    oczywiście chodzi o sreżogę.
  • Pasja 27.04.2018
    Dziękuję, ale to samo napisałam pod tekstem i jeszcze drugie znaczenie tego słowa.:) Wielki Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

    Jeszcze żar, upał.
  • Justyska 27.04.2018
    U Ciebie jak zawsze czarodziejsko i jak zwykle jestem pod wrażeniem wyszukanego słownictwa. Nie wiem czemu, ale czytając miałam przed oczami parę z mojego opowiadania "Krótka baśń o Złotym Lesie". Idealnie pasuje do Jalo i Ivy:)
    Pozdrawiam i zostawiam pięć pięknych gwiazdek:)
  • Pasja 28.04.2018
    Witaj
    Justysko jak miło za ciepłe słowa i odnalezienie swoich bobohaterów w tej scenerii.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Adam T 27.04.2018
    Pasja, Boże w niebiesiech po wieki wieków, co to?!!! To jest młot prosto w mózg, głęboko w świadomość, konstrukcja tak misterna jak klejnot, biżuteria słów, no ja... No, szok. Nie przeczytałem, śmignąłem przez tekst. Nie wiem, nie mam już słów. Nieprawdopodobnie mi się podobało.
    Pozdrawiak ;))
  • Pasja 28.04.2018
    Witaj Adamie
    Jak miło o poranku przeczytać takie szczere słowa. Cieszy mnie niezmiernie, że moi czytelnicy są zadowoleni. Bo o to chodzi autorom.
    Dobrze, że wróciłeś.
    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Szudracz 27.04.2018
    Masz już od dawna wpisany subtelny i niesamowicie poruszający dar rozszerzania źrenice z zachwytu, na to co wyłania się z treści. Bardzo, bardzo lubię takie chwile. :)
  • Pasja 28.04.2018
    Witaj
    Dziękuję za dobre słowo i otwarte źrenice. Chwile są najpiękniejsze.

    Pozdrawiam gorąco
  • MarBe 30.04.2018
    Cudowne chwile zakochania są tylko piękne, ponieważ krótko trwają i się przemieszczają. Jednak łącząc się z innymi tworzą wieczną miłość, z której wszyscy pełnymi garściami czerpiemy.
    Pozdrawiam 5
  • Pasja 30.04.2018
    Witam
    Miłość jest jak wino i uderza do głów. Czerpać jak najwięcej.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Za.praszamy na Forum do głosowania Anulu
  • Skryty 09.05.2018
    Mimo że nie przepadam za prozą poetycką, to ta nawet mi się spodobała :)
    Pozdrawiam!
  • Pasja 10.05.2018
    Witaj
    Bardzo mi miło, że jednak w prozie przepadłeś
    Miłego wieczoru

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania