.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Pasja 01.04.2017
    No fajny Dusiołek, tylko uważaj bo złośliwa słowiańska istota z piersi dech wysysa. Tylko nie wpuszczaj ją na swoje piersi, niech siada gdzie indziej. Pozdrawiam. 5
  • Ritha 01.04.2017
    Oj wysysa dech... xD
  • Neurotyk 01.04.2017
    Opis kobiety, która lubi jak lekko się ją "bierze" siłom... Dusiołki też tak biorą? :)
  • Neurotyk 01.04.2017
    PS

    Wiersz momentami zabawny. Czasem zaszłaś pod Częstochowę w niektórych strofkach. Ale pomysł mi się podobał.

    BAJ
  • Ritha 01.04.2017
    A kurde z dupy go napisałam to się nie dziw :D Nie wiem jak biorą dusiołki, żaden jeszcze mnie nie nawiedził, buu xd
  • athame 01.04.2017
    Ritha ! Jak z d.. wyszło takie arcydzieło to jakie będzie jak napiszesz z... :) Otrzyj łezki, marzenia się spełniają. Zawsze.
  • Ritha 01.04.2017
    athame moje marzenia bynajmniej nie z poezją są zwiazane, aczkolwiek chciałam dorzucić dwa Rithowe grosze do bitwy ;)
  • Ritha 01.04.2017
    Aa, że marzenia z dusiołkiem, zdrzemnęłam się i jeszcze żółtko nie weszło, więc wolniej kumam. Uchowaj Boże od duchów w nocy, chyba bym zawału dostała..
  • Tina12 01.04.2017
    Tak szybko i przyjemnie sie czyta, że ledwo zaczęłam a tu już koniec
    5
  • Ritha 01.04.2017
    Dzięks :)
  • Freya 01.04.2017
    Ładny lekki wierszyk... udało ci się pominąć pewne takie tam - no wiesz.
    Nie bede dalij interpretować, bo jeszcze by mi się udało cuś tam teges, a to jest w końcu tylko wierszyk... Pozdrowionka. ;)
  • Ritha 01.04.2017
    Hehehe teges szmeges, a no i owszem i coś tam. teraz mój koment jest tak zrozumiały jak Twój :D) żart oczywiście, pozdrawiam Freya ;)
  • athame 01.04.2017
    A ty dziewczynko skąd to wiesz?. Taka rozgarnięta jestes jak na dziesięciolatkę. Za moich czasów to dzieci w twoim wieku lalkami sie bawiły. Oj to chyba przez te komputery tak teraz się porobiło.
  • Szudracz 01.04.2017
    Ładne igraszki z duszkiem.:) 5
  • Ritha 01.04.2017
    Dzięki :)
  • Tanaris 01.04.2017
    O jacie, świetnie napisany wiersz. Takie dusiołki tylko czekają w ciemności... Lekki, zabawny, leci 5 :)
  • Ritha 01.04.2017
    "O jacie" jest zabawniejsze xd ;)
  • Ewcia 01.04.2017
    Wiersz momentami zabawny, jak dla mnie 5
  • Ritha 01.04.2017
    W zamiarze nie miał być, ale jak lud uważa, że zabawny to niechaj będzie i zabawny:)
  • athame 01.04.2017
    Nie będę. Moze i bym chciał, ale nie będę. Pogadaj ze swoim aparacikiem ortodencyjnym. Super wierszyk. Lekko sie czyta. U mnie teraz pada, to trochę promyczków mi wpadło do pokoju. Taaaaka wielka piąteczka. :))
  • Ritha 01.04.2017
    Taaakie wielkie dzięki. Mój aparacik mówi to co ja powiem, słowem - straszny pantoflarz. A dusiołek miał być bardzi ogarnięty ;D
  • athame 01.04.2017
    Ritha Widzisz jak jest. Juz Danuta Rinn spiewała ,,gdzie te chłopy"!. W latach,jak robiłas do pieluchy kobiety wolały jak stał twardo w walucie zagranicznej niz miał zwis inflacyjny w rodzimej. Większoś facetów zrobi pięc ruchów i luli. A jak sie znajdzie taki wymarzony co wydusi, w oczy popatrzy i wierszyk powie po tym , to ma taką babe. ,, Co amorów ci sie zachciało? Płot sie wali. Zamek sie zacina. Do roboty bys sie wziął" A ty chcesz żeby wydusił, i jeszcze, żeby miał równo pod sufitem? Szukaj, kochanie, może znajdziesz...Takie zycie.
  • Ritha 01.04.2017
    athame mam takiego 10 lat, dokładnie w sierpniu stuknie dycha, więc nie narzekam, a że sobie lubie popisać ot tak, jak widać mój temeramento jest nie do ogarnięcia:p
  • Ritha 01.04.2017
    A przypadek dusiołka miałam w rodzinie, ryli, i bynajmniej nie była to przyjemna, seksualna wizyta. Sytaucja wygladala tak, że facet zabił żonę, 13 ciachnięć nożem na oczach dziecka, z zazdrości (zdradzała go, wpadł w amok), w środku dnia, w środku bloku, w środku osiedla, nikt nie zwrócił uwagi na hałasy, bo kłócili się non stop. Potem czarna, tak jakby stalowa postać, dusząca na granicy snu/jawy, odwiedziła kilku sąsiadów (!), w tym członka mojej rodziny, po kilku tygodniach ustało. Być może wyrzuty sumienia przez beak reakcji, ale zbiorowe (?) No, mniejsza o to, przypomniało mi się to, a propo literkowej i zainspirowało, choć wolalam przerobić na seksy, bo wiosna, słońce, te sprawy, krew nie woda, itepe. No, tyle o duchach ;)
  • athame 02.04.2017
    Ritha jestes bardzo szczera.Dostrzegłas moja szczerośc w wpisie?
  • Ritha 02.04.2017
    athame tak, dostrzegłam :D
  • AndreaR 01.04.2017
    Super dusiołek.;)) 5+
  • Ritha 01.04.2017
    Dzięki :)
  • KarolaKorman 01.04.2017
    Świetny wierszyk, zabawny, choć może nie powinien. Powtórzenia idealnie odwzorowują pragnienie podmiotu, 5 :)
  • Ritha 01.04.2017
    Dziękuję :)
  • Pan Buczybór 01.04.2017
    Dusiołek zajeżdżający Okropnym. Mniej brutalne, bardziej Ritowe. 5
  • Ritha 02.04.2017
    Nie znam człowieka ;) mój dusiołek, autorskiBm , wyimaginowany ;)
  • riggs 04.04.2017
    To mi taką dusiołkową proszę podesłać haha 5
  • Ritha 04.04.2017
    Widzisz, każdy by chciał, to musisz się wymodlić:D
  • Upadły(D.F) 10.04.2017
    Wiersz rithy? Wiem że długo mnie tu nie było. Brudy życia się już myło :) Ale co do wiersza jest ciekawy. I dusiołek dodaje czasem obawy ^^ Też zabawny chwilami, i swą małą powagą mnie mami :) Serdeczna piąteczka jak to powiadałem ''Daję pięć i zwiększam do pisania twą chęć :)
  • Ritha 10.04.2017
    Upaaaadły! No witam, witam i ryjek mi się uśmiecha z takiej wizyty zacnnej! :> Rithy wiersz, a jakże, jak żeś mnie namówił rymować tak mi zostało ;) Pozdrawiam Cię:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania