-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Witamy kolejny wiersz w Bitwie i życzymy wygranej.
  • yanko wojownik 07.04.2019
    Dziękuję - ja tak tylko nieśmiało - prezentacyjnie, że tak ujmę...
  • Justyska 07.04.2019
    Witaj, ja tam raczej sie w wierszach nie wymadrzam bom cienka, ale tu tak niesmialo... wydaje mi sie, ze drugo zwrotka przeczy pierwszej tu, ze szuflada otwarta a potem, ze zamkniety w sobie, albo ja czegos nie łapię..
    Potem juz o tych mglach mi sie podoba.
    No nic tyle po mnie pozdrawiam!
  • yanko wojownik 08.04.2019
    Że tak napiszę - chyba wielowątkowość się zakradła do wiersza, myślałem, ze jestem nastrojony, a tak mi się tylko wydawało w zmęczeniu.

    No chyba tak dość mgliście mógłbym pokusić się o zdystansowaną auto-analizę harmoniczną, ale nie w tym stanie umysłu.

    "w wierszach nie wymadrzam" - nie no nie zarzucam, ale posiadasz bardzo dobrą spostrzegawczość - taki pożyteczny zmysł
    Dziękuję Ci za komentarz.
  • Wrotycz 07.04.2019
    Błędny rycerz we mgle zasłaniającej rzeczywistość:)
    Mam wrażenie, że napisanie tego wiersza trwało niedługo:)
  • yanko wojownik 08.04.2019
    Wiersza nie było jeszcze do popołudnia (chyba już wczoraj), ale wiadomo - wena spada - rzuca się na człowieka nagle, a ten pisze, a wychodzi to różnie, Twoje uwagi są szczególnie jakoś tak trafne.
    Dzięki za skomentowanie!

    Z innej tej - pojemnika na dużo piwa, to napiszę, że znam kilka mądrych kobiet - znaczy niewiele, ale żeby nie było, to tak jest, chłopów tez paru, choć kumpla to się po mądrości nie ocenia - kumpel mądry jest, bo to kumpel, a Ty tak znacząco wysoko na wspomnianym szczeblu, a faktycznie to pewnie świadome nie pokazujesz po sobie jak bardzo, żeby nie szpanować (szczebel - słowo - czy odpowiednie?).
    No tam chodzi o to, że podziw bez naciągania.
  • yanko wojownik 09.04.2019
    A jeszcze przyłbicy nie podniosłem - jak to u rycerzy tego rodzaju - pędem ku szaleństwu.
    I co z tego wynika - to coś tam względnie zakuto.
  • Canulas 07.04.2019
    Yanko, wydajesz sie spoko gość, ale nie mogę być tutaj orendownikiem dobrych wieści, bo za chuja nie rozumiem. W sensie szczątkowo, kojarzę, ale zbierając całościowo - nie.
    Z drugiej strony, pora późna, ja mniej lotny. Se odświeżę jeszcze jakoś później.
  • yanko wojownik 08.04.2019
    Jakby to… No tego - może tam jednak - tak może każda zwrotka jest innym wierszem, po enterach zapominałem co dokładnie jest wyżej.
  • Dobrze jak tekst odleży i wrócisz do niego po kilku dniach, można wtedy dojrzeć rzeczy nie widoczne za pierwszym razem.
    Fajnie, że podjąłeś rękawice i napisałeś do bitwy.
    Pozdro
  • yanko wojownik 12.04.2019
    Nie było pośpiechu, ale ja go wdrożyłem. Dziękuje za słowa pokrzepienia.
  • Zapraszamy Szanownego Autora na Forum do zagłosowania.
  • Pasja 25.04.2019
    Witam
    Szuflady człowiecze jak te drewniane kryją wiele tajemnic. Kiedy je otworzysz możesz nie zyskać spokoju, bo spojrzeć poza normy siebie jest najtrudniej. Mnie się podoba taki chaos.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania