...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • KarolaKorman 14.09.2017
    Ale podkręcasz i się rozkręcasz :) Zaczęło się sennie o tęsknocie, bezczynności i tęsknocie, a skończyło WOW :) Super część, świecą gwiazdki :) Pozdrawiam i prośbą o kontynuację :)
  • KarolaKorman 14.09.2017
    ,,Z'' oczywiście prośba :)
  • Ritha 14.09.2017
    Dziękuję, dziękuję, kontynuacja - oczywiscie:) Mam cug na pisanie ostatnio xd
  • Freya 14.09.2017
    "w poszukiwaniu jakichlolwiek" - jakichkolwiek
    "wszechstronny przedsiebiorca" - przedsiębiorca
    "niewiadomo gdzie ją" - nie wiadomo
    "leagiordano@gmial.com" - gmail; twgl. to jakiś lipny adres, O. A ten podobny, to znowu wygląda na taki fujfuj :)
    Nie czytam na bieżąco chociaż pamiętam, że w poprzednim odc.pobili się ci dwaj gliniarze, którzy prowadzą to całe śledztwo. Zakładam tak, że w dużej mierze bazujesz na absurdzie sytuacyjnym z akcentami środowiskowymi. Pzdr :)
  • Ritha 14.09.2017
    Freya, Marco nie jest gliniarzem, Ty chyba nie ogarniasz jednak :D :P
  • Canulas 18.09.2017
    "Nie miał kompletnie nic do roboty, więc myślał, myślał, i wciąż myślał, dochodząc do nieprzyjemnych wniosków, że przeważającym uczuciem, jakie miota się w jego umyśle, jest właśnie tęsknota" - I już na poczatku coś fajnego. Tylko fajnego, subtelnie. Bez gry słownej. A nawet jeśli, to fajność nie wywodzi się od niej.

    " Giordano ma dwadzieścia trzy tatuaże" - ta liczba zwróciła moją uwagę. Jeśli kiedyś przeczytasz u mnie "Żółtych ludzi" zrozumiesz czemu/

    Kurde, obroniłaś się. Czuję się zaskoczony. Ładnie wybrnęłaś. Motywu z wytatuowaniem jego żony uczciwie nie podejrzewałem. Trochę jestem zbity z pantałyku (czym do kurwy, by ten pantałyk nie był) Nice.
    Wszystklo jest w tempie. Widać to przyspieszenie. Nieustępliwość policjanta jest zasadna. Natomiast nieco dziwne mi sie wydaje zignorowanie przez niego smsów. W takim momencie? Łyknął bym, jakby miał wyciszony niechcący czy cuś. W takim momencie, jak kogoś porwą, to się raczej telefon taśmą klejącą do łba mocuje. Tak mi się wydaje. Niby detal, ale...
    No nic.
    Chwilowo mam do powiedzenia tyle.
  • Ritha 18.09.2017
    Liczba 23, strzeliłam, tak z dupy, pierwsza jaka przyszła mi na myśl.

    "Kurde, obroniłaś się. Czuję się zaskoczony. Ładnie wybrnęłaś." - aaaa! Cieszem siem, bałam się co powiesz (liczę na szczerość!) na rozwój wydarzeń

    "Natomiast nieco dziwne mi sie wydaje zignorowanie przez niego smsów. W takim momencie?" - zapomnialam odpisać szantażyście, przyznaje się bez bicia, zapomniałam... :D

    Dziękuję za wszystkie spostrzeżenia Can. Są cenne, ciężko tu o tak solidnego czytelnika :)
  • Canulas 18.09.2017
    Podoba mi się, że Ci zależy. To wystarczy. Trafiałem na takie Ulungi, co się tak obruszały na zwrócenie uwagi, jakby na codzień popieprzali w Jezusowych sandałach. Lubię rozmawiać o danym tekście, swoim, czyimś, grunt, żeby była podwalina z obopulnego zainteresowania. Chęć poprawy lub dialog na temat spostrzeżeń.
    Dziękuję
  • Okropny 30.10.2017
    OOOKUUURWA

    super!
  • Ritha 30.10.2017
    No, drgnęło, najnudniejsze części za Tobą :)
  • Adam T 03.11.2017
    Psikusy najpierw:
    "Teściowa Giordano na kolejnym odwyku z podejrzeniem schizofrenii." - odwyk nie może być podejrzewany o schizofrenię, chyba że Odwyk to ksywa jakiegoś popaprańca.
    Więcej nie zauważyłem, bo się zwyczajnie, po ludzku zaczytałem.

    Spodobało mi się "...szantażując nas Vittorią" w ustach komendanta, co za emapatia - nas!
    Rozmowa z komendantem w ogóle bardzo w porządku, zero drętwoty, co podziwiam. Kiedy bohater mówi jak człowiek, a nie podręcznik gramatyki dla zaawansowanych. Bardzo naturalnie, bardzo "po ludzku".
    Twist na końcu ekstra klasa.
    zdrawiamPo ;))
  • Ritha 03.11.2017
    Haha, tak to ksywa. Załóżmy, że to ksywa :D Może my tak założyć, tak myślę :D
    "Kiedy bohater mówi jak człowiek, a nie podręcznik gramatyki dla zaawansowanych." <3

    Dziękuję jeszcze raz :) Pozdrawiam serdecznie, weekendowo :)
  • Tanaris 05.12.2017
    Lecisz do przodu, trzymasz poziom, mam nadzieję, że odzyska żonę :)
  • Ritha 05.12.2017
    Dzięki Tanaris, pozdrawiam :)
  • Margerita 01.06.2018
    widzę, że Albert z tęsknoty, jak mniemam za Leą zamienił się aż w detektywa pięć
  • Ritha 01.06.2018
    I tu :)
  • Elorence 05.07.2018
    Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
  • Ritha 05.07.2018
    xDD
  • Ritha 05.07.2018
    Az se musialam zerknac o czym to bylo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania