.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Freya 04.02.2017
    Jasne, że ostatnie wersy nawiązują do; "Dust In The Wind". Wykonań było kilka i niełatwo zdobyć się na jednogłośny wybór tej debeściakowatej wersji. Każdy kto miał kiedykolwiek w ręku gitarę, na pewno próbował to zagrać. Palcówka gitarowa, sentymenty i teges. Pzdr ;)
  • Mieszkaniec 04.02.2017
    Jak zwykle przenikliwie i kompetentnie :) No tak, kiedy już napisałem treść właściwą, to pomyślałem, że dobrze byłoby dodać do tego jakiś chwytliwy szlagwort. Nasunęły mi się skojarzenia z "Dust in the Wind", "Dust And Bones", "Prochem jesteś....." i takie klimaty, i wyszło, co wyszło. Tak wyszło ;) W tym wypadku nie będzie problemów z gitarką, bo wszystko będzie syntetycznie ;)
    Pozdrawiam!
  • Freya 04.02.2017
    Znaczy rozumiem, że jakieś twoje kawałki są gdzieś grane, a nie tylko istnieją w formie papierowej. ;)
  • Mieszkaniec 04.02.2017
    Freya
    A czy wcześniejszych wskazówek nie wychwycono 0__0?
    Np.: https://youtu.be/bNXwsmFzZ9s
  • Freya 04.02.2017
    Nie biegam tak po wszystkich linkach, a twgl. chyba zauważyłeś, że przede wszystkim koncentruję się na opkach. To nie jest żaden przytyk, każdy ma swoją preferencję i w moim przypadku pierwsze miejsce zajmuje proza w szerokim aspekcie znaczenia.;)
  • Mieszkaniec 04.02.2017
    Freya
    Spoko Maroko! I mean no disrespect;) - jak mawiają starzy mieszkańcy Bronxu... Tak mi się to jakoś napisało w biegu między zakupami i odkurzaniem. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz:))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania