.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • KarolaKorman 03.12.2015
    Ach, te twoje Julie. Chyba lubisz to imię :) Przez moment zastanawiałam się czy Julia z ,,Oczu'' nie jest tą samą osobą, ale chyba nie, bo tamta miała szare spojrzenie. Do rzeczy! Tych Julii jest trochę za dużo w tekście np.
    ,,– Więc dlaczego tu jesteś? – pyta ponownie Julia, '' - tu można zupełnie pominąć imię i tak czytelnik domyśli się kto pyta.
    Prócz tej drobnej uwagi, jest super. Powolutku wprowadzasz w całą historię, ale robisz to interesująco. Nie nudzi się czytając, więc tylko tak dalej. Czekam na część drugą. Zostawiam 5 :)
  • Constantine 04.12.2015
    tak, masz rację, to nie ta sama Julia. chyba mam jednak obsesję na punkcie tego imienia.
    odnośnie samego imienia w tekście, to z tym też racja, co zresztą w innym fragmencie podkreśliła Lucinda.
    dzięki za komentarz i ocenę ;)
  • KarolaKorman 05.12.2015
    Pracujesz nad sobą, brawo, nawet obsesji się pozbywasz :)
  • Lucinda 05.12.2015
    Już mi się podoba, jestem bardzo ciekawa historii Leonardo. Wnioskuję, że imię dziennikarki zmieniłeś, podobno kiedy próbuje się na poczekaniu wymyślić jakieś imię, są to najczęściej imiona rozpoczynające się na literę A :)
    ,,których byłem świadkiem lub uczestnikiem (przecinek) zanim trafiłem tutaj";
    ,,Siada naprzeciw mnie (przecinek) na przyniesionym przez strażnika krześle";
    ,,bardziej dlatego, że nie chcę czuć się jak idiota, niż z ciekawości" - tu bez przecinka przed ,,niż". Przed ,,niż" stawia się przecinek, gdy oddziela zdania składniowe;
    ,,Budzi to we mnie mieszane uczucia, jednak nic nie mówię na ten temat - Jednak najpierw ważna kwestia" - powtórzenie ,,jednak". Mógłbyś tu coś zmienić, jakoś przekształcić;
    ,,wie coś więcej (przecinek) niż mówi";
    ,,Nie wiem, czy dlatego" - tu bez przecinka, właściwie a ogół przed ,,czy" nie stawia się przecinków, choć istnieją wyjątki. Daję 5 i lecę czytać część drugą:)
  • Constantine 05.12.2015
    owszem, imię zostało zmienione ;p jakoś od razu nasunęła mi się na myśl pomocnica Pana Zagadki w "Pile". może dziwne skojarzenie. w każdym razie, dziękuję za komentarz i ocenę ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania