.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 12.01.2016
    Musiałam doczytać do końca, bo nie wiedziałam czy to błąd czy tym kimś miała być kobieta.
    ,,– Chyba myliła się co do ciebie... '' - tu chyba powinno być... A może to nie będzie...? Ukryłam w kropkach słowo, którego nie chcę sugerować innym :)
    Nie mówię nic więcej, czekam na ciąg dalszy, 5 :)
  • Constantine 13.01.2016
    Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się wstawić kolejną część. Dziękuję za komentarz i ocenę;)
  • KarolaKorman 12.01.2016
    Ja w ogóle nie zwróciła uwagi na tytuł tej części :) Śmieję się teraz sama z siebie :D
  • KarolaKorman 12.01.2016
    *zwróciłam
  • Lucinda 15.01.2016
    Każda kolejna część jest równie ciekawa, co następna. Bardzo fajnie Ci wyszła ta pijacka pogawędka, tak naturalnie. Ten grabarz budzi we mnie nieokreślone odczucia, nie bardzo wiem, co o nim sądzić. Raz jest miły, raz zły, jednym słowem zmienny. A takiego gościa się nie spodziewałam. Nie mogę się doczekać, co będzie dalej:)
    ,,logicznego mówienia- Nie widzę problemu" - tu brakuje spacji przed myślnikiem;
    ,,gdy z jego twarzy zniknął sztuczny uśmiech, a z oczy przestała promieniować fałszywa dobroć" - ,,z oczu". 5:)
  • Constantine 15.01.2016
    Znów - cieszę się, że chociaż w dialogach zachowuję na razie realistyczną formę :F no i dobrze też - przynajmniej dla mnie :F - że masz mieszane uczucia co do grabarza, mogę mieć okazję, by Cię zaskoczyć :F dzięki za komentarz i ocenę ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania