.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 05.12.2015
    Mamy już pierwsze morderstwo i jego motyw, teraz proszę o kolejne :)
    Świetnie się czyta, choć początkowo zgłupiałam i zastanowiłam się przez moment, czy to na pewno kolejna część tego o czym myślę. Przyczyną była zmiana imienia, ale przestawiłam się i już jest wszystko ok. Kliknęłam pięć gwiazdek :)
  • Constantine 05.12.2015
    moja obsesja chyba została zwalczona. dziękuję bardzo za komentarz i ocenę ;)
  • Lucinda 05.12.2015
    No tak, można poniekąd zrozumieć, dlaczego postąpił właśnie tak. Chętnie poczytam, jak dalej toczyły się jego losy:)
    ,,talk- show" - bez spacji;
    ,,Najwidoczniej je to wystarcza" - ,,jej";
    ,,Nie macie o czym rozmawiać, albo po prostu nie chcecie tego robić" - przed ,,albo" nie stawia się przecinka;
    ,,Nie wiem, czy muszę ci mówić (przecinek) na czym to polega" - i bez pierwszego przecinka;
    ,,wiedząc (przecinek) o czym teraz prawdopodobnie myśli";
    ,,ciężko było mi stwierdzić, czy to jeszcze zaleta" - bez przecinka;
    ,,I wtedy, po raz pierwszy usłyszałem" - tu również bez przecinka i według mnie to ,,i" jest niepotrzebne. 5:)
  • Constantine 05.12.2015
    dziękuję za ocenę i spostrzeżenia, już poprawione ;) co do kolejnej części, być może niedługo się tutaj pojawi.
  • Anonim 05.12.2015
    Czyli jednak mamy pobudki w dzieciństwie, nikłe wyolbrzymione przez naszego bohatera, ale mamy, podoba mi się jego zabawa z Amandą, bardzo. Uwielbiam takich morderców, w ogóle kocham czytać o mordercach, to najseksowniejsi faceci w moich oczach, gdy czytam oczywiście. Gdy o nich słyszę, jest to obraz obrzydliwy, choć nadal fascynujący. Niemniej mam nadzieję, że garniturek będzie stały odzieniem Leonarda. Leonardo... piękne imię.
  • Constantine 06.12.2015
    owszem, piękne ;) chociaż nigdy nie było mi dane spotkać osoby o tymże imieniu.
  • Anonim 23.12.2015
    Constantine, ogromna strata ;c Mi również

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania