.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 10.12.2015
    ,, w razie jakieś konfrontacji'' - jakiejś
    Mrożąca krew w żyłach część, świetna, więc zostawiam 5 :)
    Zastanawia mnie jedno. Czy częste branie przez ciebie w cudzysłowie jakichś słów jest poprawne. Np. kiedy bohater rzuca ,,kurwami''. ja robię to ,,czasem'', ale pisząc o tym nie wstawiałabym w cudzysłów, bo każdy wie o jakie kurwy chodzi. Jadnak jaka forma jest poprawna musiałby wypowiedzieć się ktoś mądrzejszy :) Pozdrawiam :)
  • Constantine 10.12.2015
    Ach, dziękuję bardzo ;) odnośnie brania słów w cudzysłowie, nie wiem, czy jest to poprawne lub błędne, stosuję to na wyczucie. Tak jak mi się wykrystalizuje myśl :F
  • Lucinda 10.12.2015
    Świetna część:) Zaczynało się spokojnie, a z czasem napięcie coraz bardziej rosło. Tak dobrze mi się czyta, że żałuję, gdy dobrnę już do końca i muszę czekać na następną część.
    ,,odgłosy burzy, dobiegające z daleka, już ustały. Teraz jedynym odgłosem, który słyszałem, było bicie mego oszalałego ze strachu serca" - tu powtórzenie z tymi ,,odgłosami". Można by jedno jakoś zamienić;
    ,,Znów poczułem przebiegające na plecach dreszczach" - ,,dreszcze" i według mnie lepiej ,,po" zamiast ,,na". To tyle moich uwag. 5:)
  • Constantine 10.12.2015
    dziękuję za ocenę i motywujący komentarz ;) widzę, że z przecinkami w tej części nie było problemu, aż dziwne :F
  • Lucinda 10.12.2015
    Constantine, a mnie to nie zdziwiło. Ostatnio robiłeś mniej takich błędów (z czego jestem bardzo zadowolona) :)
  • Constantine 10.12.2015
    Lucinda, mam więc nadzieję, że w kolejnych częściach będzie mi szło równie dobrze. dzięki za pomoc odnośnie tych przecinków ;)
  • Anonim 23.12.2015
    Nutki fantastyki się nie spodziewałam w twoim opowiadaniu, zahaczasz powoli pod horror. Na samym początku myślałam, że ciekawsze ędzie dążenie Leona do idealności w mordowaniu, teraz widzę i twierdzę, że ciekawsze jest "oglądanie" jego początkowych stadiów, które sprawiły, że podjął taki a nie inny styl życia. Zaciekawiasz z każdym rozdziałem coraz bardziej, pokazując nam więcej i więcej i dodając zaskakujące wydarzenia !

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania