.

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Lucinda 17.12.2015
    Po prostu uwielbiam to opowiadanie. Przez cały czas jestem równie ciekawa historii Leonarda co Amanda. A tak końcówka... już nie mogę się doczekać, co będzie dalej. Wszystko wspaniale się rozwija:)
    ,,w przejęciu przykładającą do ust wypielęgnowaną dłoń" - ,,przykładając";
    ,,Podnoszę Wściekły wzrok i wpatruję się w Amandę" - wielka litera we ,,wściekły" jest niepotrzebna;
    ,,Nie jestem pewna, co mogłabym powiedzieć, w takim momencie" - bez drugiego przecinka;
    ,,Mimo, że moja ciekawość nie do końca zostaje zaspokojona" - ,,mimo że" pisze się bez przecinka, to jeden spójnik;
    ,,zastanawiałem się, gdzie też (przecinek) do cholery (przecinek) się podziałeś" - przekleństwa są wtrąceniami;
    ,,Rzuciłem, to czym się zajmowałem" - przecinek przed ,,czym" bez wcześniejszego;
    ,,Myślałem, że wie wszystko, chociażby z ludzkich plotek. Mimo wszystko, postanowiłem odpowiedzieć" - w drugim zdaniu użyłabym ,,mimo to" zamiast ,,mimo wszystko", unikniesz w ten sposób ponownego użycia tego wyrazu całość będzie, według mnie, bardziej logiczna. 5:)
  • Constantine 17.12.2015
    Dziękuję bardzo za komentarz i ocenę, Lucinda. To naprawdę miłe, że wciąż śledzisz to co tutaj "tworzę" i za każdym razem zostawiasz po sobie konstruktywną opinię ;)
  • KarolaKorman 18.12.2015
    ,, kontynuuję porzucony wątek – Kiedy ponownie otworzyłem oczy,'' - po ,,wątek'' kropka, a dialog od nowej linii
    ,,Jakbym kiedykolwiek kurwa mógł zapomnieć o tym, co widziałem.'' - tu zacytuję Lucindę, bo utkwiło mi to w pamięci ,, No i każde ,,kurwa" jest wtrąceniem, więc przecinki przed i po.''. Ja nie znam się na tym :)
    Opowiadanie świetnie się rozkręca. Końcówka kolejny raz tajemnicza, super. Trzymasz w napięciu, 5 :)
    A, i jeszcze jedno. Opis Amandy, genialny :)
  • Constantine 18.12.2015
    Dziękuję również Tobie, Karola, za to, że nadal śledzisz moją serię. Naprawdę to doceniam :)
  • KarolaKorman 18.12.2015
    Daję radę, skoro jeszcze śledzę, to znak, że nie zanudzasz, jak tak będzie, dam znać :)
  • Constantine 18.12.2015
    W porządku, liczę na to :F
  • Jan Potfforny 20.12.2015
    Pozdrawiam!
    JP
    /dałem 5 /
  • Anonim 23.12.2015
    "Ach, Leonardo w wersji poetyckiej." - i w tym momencie się uśmiałam, ponieważ pomyślałam dokładnie to samo XD Coraz bardziej fascynuje mnie niemoralność osobowości Leonarda, jego brak opanowania, psychoza, negatywna tożsamość jak i władcze podejście do świata, po prostu wstawię ci zaraz serduszko, jak wyszukam na opowi. Cud miód orzeszki, aż mi się serduszko raduje, że tak się rozwinęłaś! Oby tak dalej! Czyta się ciebie z ogromną przyjemnością i fascynacją. Czekam na ciąg dalszy no i oczywiście trzymam za ciebie kciuki :)
  • Constantine 24.12.2015
    Cóż, żeby nie spamić, w jednym komentarzu podziękuję za wszystkie Twoje poprzednie pod moją serią :F Miło usłyszeć, że Ci się podoba, choć przyznam, że takie opinie bardziej mnie motywują do pracy niż pochwalają ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania