.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • KarolaKorman 31.12.2015
    Odciśnięta wiadomość jest intrygująca. Powiesz, że jestem wariatką, ale znowu przypomniał mi się tekst innej mojej Bitwy pt. Morskie opowieści - List.
    Twoje opowiadanie jest godne śledzenia. Fajnie, że w tę część wplotłeś przemyślenia o Amandzie, co rzuca nowe światło na bohatera. Zasłużone 5 :)
  • Constantine 31.12.2015
    a cieszę się, że masz takie spostrzeżenia :F dzięki za komentarz i ocenę, no i za stałe śledzenie opowiadania ;)
  • Lucinda 03.01.2016
    Ukryta wiadomość, po prostu uwielbiam takie rzeczy. W dodatku stawia kolejne pytania, aż nie mogę się doczekać ciągu dalszego. Te zachowania bohatera w przerwie w czasie opowiadania i jego myśli skojarzyły mi się trochę z bohaterem ,,Zbrodni i kary", ten śmiech, który wydawał się niczym właściwie nie uzasadniony, jak to nazwałeś w opowiadaniu ,,psychotyczny nastrój", pragnienie wymuszenia na Amandzie, aby wypowiedziała jego imię, choćby sprawiało jej to trudności. Z jakiegoś powodu przypominało mi to zachowywanie się Raskolnikowa. Zgadzam się z Karolą, to opowiadanie naprawdę jest warte śledzenia i za każdym razem cieszę się, gdy zobaczę, że pojawiła się nowa część.
    ,,Tak, to obstawiam w pierwszej kolejności, mogę śmiało stwierdzić, gdy zaobserwowałem jej reakcję na moją opowieść o zamordowaniu ojca." - trochę dziwnie wygląda mi tu ta ostatnia część w czasie przeszłym, trochę dziwnie mi to wygląda po fragmencie w czasie teraźniejszym i od razu zwróciło to moją uwagę;
    ,,Zdaje mi się, mianowicie, że wszystkie z tych kobiet" - nie rozumiem za bardzo, dlaczego ,,mianowicie" napisałeś jako wtrącenie, to nie jest potrzebne. Ode mnie 5:)
  • Constantine 03.01.2016
    o, jakie miłe skojarzenie z jedną z moich ulubionych postaci literackich ;) cieszę się, że zarówno Ty, jak i Karola, uważacie, że to opowiadanie jest "warte śledzenia", to naprawdę motywujące. dziękuję za ocenę i komentarz ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania