Lewy bilet do nieba

Najlepszy sposób

na podrobienie biletu do nieba?

 

Łykać paracetamol po czym

udać się do sterylnie białego zamku

gdzie tańczą walca z siekierami.

 

Kości nie zostaną przecięte

tak długo jak wykrzykujemy

peany na cześć Normana Bates’a*

 

Norman Bates - legendarny zabójca, znany z powieści Roberta Blocha pt: ,,Psychoza'' oraz jej ekranizacji Alfreda Hitchcocka.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Canulas 19.07.2018
    Lubie takie obrazy, bardzo lubię. Nie wyjaśniałbym Bates'a. Kto będzie czuł potrzebę - znajdzie. Ale lubię. Walec z siekierami przypomniał mi scenę z American Psycho.
    Ukontentowanym.
  • Tak, zgadza się, Can bardzo lubi takie klimaty:)
    Ja trochę mniej, ale podoba mi się wiersz, nawet jeśli nie jest to do końca mój klimat.
    :)
  • Canulas 19.07.2018
    Lubieeeę

    (choć ostatnio lub mi coraz częściej mawiają, że nie mogę lubić, bo nie wypada. Lubię zatem po cichutko, by nikogo nie urazić. Takim chwat).
  • Canulas aj tam nie wypada, dopóki nie latasz z siekierą za ludziami jest ok :)
  • Canulas 19.07.2018
    Maurycy Lesniewski, czyli już nie jest ok :(
  • Canulas o w mordę :)
  • LiniaŻycia1894 19.07.2018
    Maurycy Lesniewski Dziękuję obu panom za kolejną wizytację :) Canulas, o AP pewnie jeszcze powstanie kiedyś osobny wiersz, ale sam tytuł prosił się o morderczo-psychiatryczne rebusy :) Fakt, NB to postać osławiona już w kanonie popkultury, ale nigdy nie wiadomo kiedy trafi się spóźniony gość więc oznaczenia zawsze warto mieć pod ręką. Maurycy Lesniewski, poprzednia wersja była cholernie przesymbolizowana, tutaj już nieco wyrównuję grunt :)
  • KarolaKorman 19.07.2018
    Ja nie wie, czy lubię, ale wiersz mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 19.07.2018
    Wstawiłam 5 :)
  • LiniaŻycia1894 19.07.2018
    Dziękuję bardzo i odwdzięczam się tym samym :) Można lubić, można nienawidzić lub po prostu.. przeczytać i iść dalej :)
  • betti 19.07.2018
    Nie czytałam, ale na pewno dobre. 5
  • LiniaŻycia1894 19.07.2018
    Dziękuję, jakkolwiek ewentualna krytyka jest zawsze mile widziana :)
  • betti 19.07.2018
    LiniaŻycia1894 no nie wiem... niektórych zabija, lepiej nie ryzykować.
  • LiniaŻycia1894 19.07.2018
    betti U mnie można bez przeszkód, jestem na tyle otwarta, że wysłucham ewentualnych poprawek cierpliwie i bez wymówek
  • Aisak 19.07.2018
    Teksty trójki autorów są bardzo podobne tematycznie. A nawet stylistycznie.
  • LiniaŻycia1894 19.07.2018
    Hmm.... Tutaj akurat wyrwałam banalne symbolizmy jakie zostały zawarte w poprzedniej wersji. A, że pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza to i wena zaczyna powoli... Snuć koszmary na jawie ;)
  • Bartolomeo 19.07.2018
    Serdeczna 5 ;) , ciekawe obrazy pojawiły się w mej głowie po lekturze
  • LiniaŻycia1894 19.07.2018
    Dziękuję za wizytę i ocenę :) Oby przyczyniły się do stworzenia kolejnego ciekawego tworu produkcji osobistej :)
  • Pan Buczybór 20.07.2018
    No, ciekawy wiersz. Fajnie zrobione wersy; takie spoko przejścia przez które fajnie się czyta i łapie kontekst. Ogólnie trzy razy tak
  • LiniaŻycia1894 20.07.2018
    Dziękuje serdecznie za wizytę oraz ocenę :) Odwdzięczam się tym samym i zapraszam do subskrypcji :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania