Limeryk o barbarzynce

Młoda barbarzynka z góry Arreat,

od mnicha wykradła upragniony

schemat.

Wolała dostać burę,

zamiast przepasać skórę.

Jak jej tyłek utrzymać? - ma stal dylemat.

 

***

 

Limeryk dotyczy uniwersum gier Diablo. Dla mniej wtajemniczonych szerszy opis znajduje się w komentarzu.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Kocwiaczek 15.03.2020
    W świecie gier Diablo pojawia się klasa barbarzyńców, którzy zamieszkiwali górę Arreat. Odznaczali się oni wielką siłą, wysokim wzrostem i pokaźnymi rozmiarami całego ciała, z rozbudowaną siecią mięśni. Młodzi barbarzyńcy nosili skórzane przepaski chroniące bardziej newralgiczne miejsca lecz wraz ze zdobytym doświadczeniem mogli przywdziewać mocniejszy pancerz. Na wyższych poziomach, ich metalowe zbroje wyglądały na nich wręcz karykaturalnie ponieważ znacząco powiększały wygląd (już potężnej) postaci.

    Schematy to instrukcje do stworzenia danego przedmiotu - zarówno elementu pancerza jak i broni. Czasem można je kupić, zaś bardziej nietypowe zdobywa się podczas rozgrywki. Bywa też tak, że otrzymujemy schemat, którego nie możemy użyć, ponieważ mamy zbyt niski poziom doświadczenia lub jest przeznaczony dla innej klasy (np. barbarzyńca zdobywa schemat maski szamana).
  • Shogun 15.03.2020
    Dobrze, że dałaś wyjaśnienie, bo co prawda grałem w diablo, ale było to bardzo dawno temu, więc wielu rzeczy pozapominałem, niestety. Co do limeryki, podoba mi się. Krótki, i z humorem :D.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Dziekuję:) ja grywam w 3-kę z rodzinką.
  • Pan Buczybór 15.03.2020
    Limeryk mocno hermetyczny, bez odpowiedniej wiedzy niemalże niezrozumiały, ale ogólnie całkiem niezły
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Dziękuję. Dlatego też dodałam opis, aby ewentualne niezrozumienie nie rzutowało na ocenę.
  • Tjeri 15.03.2020
    Tekst uważam za dobry debiut limerykowy :)
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Dziękuję :) mam nadzieję, że teraz będzie coraz lepiej. Mam świetnego nauczyciela, który prostuje meandry moich wszelkich wątpliwości.
  • Tjeri 15.03.2020
    Kocwiaczek lepiej trzymać dystans - na wszeli wypadek...
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Tjeri dystans dobra rzecz, zwłaszcza teraz. Już nie pamiętam ile to było metrów zalecane 1,5 czy 3-4?
  • Tjeri 15.03.2020
    Kocwiaczek najpierw o metrze słyszałam, potem dwóch, a teraz mówią, że i pięć! Łoj :D
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Tjeri niedługo będziemy bali się przebywać z długim człowiekiem w kątach tego samego pomieszczenia.
  • bogumil1 15.03.2020
    Ja też z tego limeryka niewiele rozumiem, bo nie gram w gry. Jak zobaczyłem ile to czasu zajmuje niektórym ludziom, to cieszę się, że chociaż tego nałogu udało mi się uniknąć.
  • Kocwiaczek 15.03.2020
    Wszystko zostało wyjaśnione, aby nie było niedomówień. Owszem, gra zajmuje czas jednak każde hobby go pochłania. Raz na kilka dni nie zaszkodzi oderwać się od rzeczywistości.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania