Poprzednie częściList
Pokaż listęUkryj listę

List 2 - Kartka z wakacji

Bardzo wesoło i przyjemnie mi mijają wakacje.

Tak naprawdę to nie mam wakacji, ale cieszy mnie świadomość, że wy je macie...

 

...azali już jutro, wybieram się na Księżyc.

Dosiądę koguta imć Pana Twardowskiego i lecę.

Trzeba nam tylko uważać na nisko orbitujące satelity szpiegowskie, mogą nam ogon osmalić. Jak tylko pokonamy orbitę geostacjonarną, będzie już z górki. Na ekliptycznej zrobimy popas. Zjemy małe co nieco, popuścimy pasa, wydalimy kupy.

Dobrze, że kosmiczny mróz zestali nieczystości.

Zrobimy sobie pamiątkowe selfie z kometą Halleya. Później już tylko lot po prostej, a właściwie krzywej hiperbolicznej, w Kosmosie nie ma prostych rozwiązań. Zaliczymy najbliższy krater, ten z flagą gwiaździstą, wykopiemy sobie grajdołek w księżycowym pyle.

I to by było na tyle.

Aha, pisać via Lunar Orbiter, odpowiem natychmiast, jak tylko zaświeci nam Ziemia.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 05.03.2017
    "jak tylko zaświeci nam Ziemia." Byle świeciła... Byle... 5
  • Karawan 05.03.2017
    Niestety nie wiadomo czy zaświeci, podobno się skacza od Polski zaczynając. Może zgaść a potem zgasnąć.5!
  • Nuncjusz 05.03.2017
    Ziemia może różnie świecić
    albo światłem odbitym od Słońca i wtedy jest cacy
    albo od wybuchów atomowych i wtedy jest buch po glacy
    Dziękuję za komentarze :)
  • Pasja 05.03.2017
    A jak sikamy w grajdołku z pyłu. Zrób selfie. Fajna ta podróż, ale ja wolę ziemię.Pozdrawiam
  • Nuncjusz 05.03.2017
    Na Księżycu wszystko jest na wspak.
  • fanthomas 05.03.2017
    Skoro o kosmosie mowa to 5 gwiazdek.
  • Grubas 06.03.2017
    Zrób popas, wydal kupę, a ode mnie piona.
  • KarolaKorman 06.03.2017
    Bardzo mi się podobało i nie prosiłeś rodziców o kochane pieniążki :) 5 :)
  • Nuncjusz 06.03.2017
    O dzięki :) Komuś się chce jeszcze to komentować - miła niespodziajka ;)
  • betti 17.03.2017
    Zjemy małe co nieco, popuścimy pasa, wydalimy kupy.- to bym stanowczo odpuściła sobie, niczego nie wnosi, poza niestrawnością.
    Podoba mi się fantazja. Takie listy chciałabym dostawać.
    Pozdrawiam.betti.
  • betti 17.03.2017
    Sorry, chciałam dać Ci 5, ale nie umiem jeszcze naciskać tych gwiazdek i wyszła mi 1. Chciałam poprawić, ale się nie da. Przepraszam najmocniej.
  • Nuncjusz 18.03.2017
    Pewnie jedynka po prostu mi się należała :) co nie znaczy, że z Tobą w pełni się zgadzam- kupa jest potrzebna, bo to jest moja swoista wizytówka
    Pozdrawiam serdecznie :))))
  • Ritha 31.05.2018
    "w Kosmosie nie ma prostych rozwiązań" - to
    Często u Ciebie klimaty kosmiczne niczym u Agi, karta z wakacji git, ciekawsza niż jakby była z Kołobrzegu ;)
  • Nuncjusz 31.05.2018
    Dzięki
    Tak, to prawda, od dzieciątka jezus jestem fanem astronomii, astronautyki i sajensów fikszynów, co teraz mi trąci na stare lata :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania