List

Napisałam list do dziadka, ale nie odpisuje. Wiem dlaczego. Bo odszedł. Gdzie? Do krainy szczęścia.

Czasami zastanawiam się co by odpisał. Pewnie pocieszyłby z błędu popełnionego lub z upadku. Nie wiem co myśli, lecz czuję jego obecność. Wiem, że czuwa gdzieś na górze i patrzy z troską, abym nie zagubiła się w tym wielkim świecie. Mam świadomość, że nie odpisze. Jednak w sercu jest niespełniona nadzieja, iż przyjdzie listonosz i wręczy list. Czas biegnie, nie przestaje upływać, a ja czekam. Wyczekuję listonosza, który powie ,, Mam list od dziadka".

Każdy czeka na e-maila a ja na list, który nigdy nie dojdzie.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Ichigo-chan 23.02.2016
    Czasami zastanawiam się co by odpisał. - przrcinek przed co
    Nie wiem co myśli, lecz czuję jego obecność. - jw.
    Zostawię cztery. Błędów stylistycznych nie ma raczej, ładnie napisane, przyjemnie. Nie powiem że za krótkie, bo to by była hipokryzja XD ale sądze, że nawet w tej objętości mogłaś zawrzeć więcej treści i stąd ta jedna gwiazdka w dół, lecz muszę przyznać że chętnie jeszcze kiedyś bym przeczytała coś twojego :]
  • Neli 23.02.2016
    Nie wiem, co mogłabym napisać poza tym, że smutny ten list.
  • Rasia 23.02.2016
    "Pewnie pocieszyłby z błędu popełnionego lub z upadku" - długo rozkminiałam, jaki jest sens tego zdania. Powinno być "Pocieszyłby po błędzie, upadku". Albo ewentualnie wyprowadził z błędu i podniósł po upadku czy coś w tym guście.
    ,, Mam list od dziadka". - bez spacji
    "Każdy czeka na e-maila a ja na list" - przecinek po "e-maila". Nie czuję się podobnie, jak narrator, ale powiedzmy, że poniekąd uosabiam się z tym tekstem. Wyszedł lepiej niż poprzedni, więc gratulacje ;) Mam jednak wrażenie, że to osobisty tekst, a według swoich zasad takowych nie oceniam. Powodzenia z następnymi tekstami :)
  • Negativerose 23.02.2016
    Poruszający..
  • Dominika 17.11.2016
    Fajny list i zwruszający masz wyobraźnie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania