XXX

XXX

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ciekawe i wzruszające; mógłbyś to jednak ubrać w jakoś publicystykę żeby było też coś od ciebie. Pozdrawiam
  • Bogumił 29.09.2019
    Marku to jest wyjątkowo straszne bez ubierania w cokolwiek. Sowieccy skurwiele potrafili zamordować ojca a pięcioro małych dzieci z zimną krwią wywieźć i porzucić w jakimś stepie bez środków do życia.
  • Keraj 29.09.2019
    Powinno się więcej pomagać naszym rodakom. Wywożono całe rodziny na bezkresne połacie ziemi, ale oni nie zapomnieli ze są Polakami,
    wiara im pomagała. A my często o nich zapominamy. A wolność nie dana jest zawsze. Bardzo ważny głos.
  • Bogumił 29.09.2019
    Sprawdziłem to dopiero teraz. Ojciec poszukiwany przez Krzysię nie żył już od dwóch lat. Franciszek Szerłowski syn Jana figuruje na liście katyńskiej pod numerem 3275. Zamordowany przez NKWD na Ukrainie.
  • Bogumił 29.09.2019
    W 1940 roku.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    A gdyby Boguś wtenczas żył, nie pisałby Bogus do Andersa, bo wcześniej by go Sikorski do obozu zapakował, jak wielu zwolenników sanacji.

    A Boguś list przytacza nie swój, źródło podaje, ale to nie portal historyczny, ino taki z twórczością (zda się), to jaki cel dokumenty tu wstawiać?
  • Bogumił 30.09.2019
    Dobrze że przeczytałeś Jasiu.
  • Marian 30.09.2019
    Uważam, że Marek Adam Grabowski ma rację.
    Nie negując tragizmu tematu, portal ten jest portalem literackim, a nie miejscem na przytaczanie cudzych listów.
    Co innego, gdybyś zrobił na tej bazie jakiś TWÓJ esej czy coś podobnego.
    Pozdrawiam.
  • Bogumił 30.09.2019
    Może i tak, ale tu były już takie listy od żołnierzy. Wrzuciłem w oryginale, żeby każdy wyciągnął sobie wnioski i przemyślał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania