.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 11.01.2016
    ,, strach przed jakikolwiek '' jakimkolwiek
    Bardzo prawdziwy tekst. Takie przemyślenia, zwłaszcza końcowa kwestia o pogrzebie, przychodzą na myśl wielu osobom w momencie tak zwanego ,,doła'' . Świetnie odtworzyłeś klimat pogrążonego w przemyśleniach nad codziennością i dalszym istnieniem człowieka z problemami. Wielkie 5 :)
  • Constantine 11.01.2016
    Cieszę się, że tak odbierasz ten tekst ;) znowu naszły mnie wątpliwości, czy nie wyjdzie zbyt banalne. Dziękuję za komentarz i ocenę ;)
  • ausek 11.01.2016
    Wydaje mi się, że są to prawdziwe odczucia, a takowe nigdy nie są banalne. Przynajmniej dla mnie. Sama przerabiałam takiego doła, więc przekazane przez Twój tekst emocje są dla mnie ważne. ;) 5
  • Constantine 11.01.2016
    Odnośnie ich prawdziwości, w jakimś stopniu na pewno. Tak zresztą myślę, że podobne teksty najbliższe są osobom, które 'przerabiały takiego doła', jak powiedziałaś. Dziękuję za ocenę i komentarz ;)
  • Autor Anonimowy 11.01.2016
    Gdybym wklejała gwiazdki, dałabym stanowczą i mocną 5. Tekst jako jeden z nielicznych w ostatnim czasie na tej stronie wzbudził we mnie choć delikatne uczucia i naprawdę gratuluję za umiejętność przekazania tak wiele w tak niewielkiej ilości zdań, słów. Można śmiało powiedzieć, że każdy, a przynajmniej większość z nas utożsamia się choć po części z treścią Twojego tekstu, zawarte w nim prawdy są prawdziwsze niż mogłoby się zdawać na pierwszy rzut oka, bo któż nie myślał w swoim życiu choć raz o właśnie tym końcu, o tym odejściu, o tej rezygnacji z życia.
    A chociaż na głos nigdy nie przyznawałam, ostatni akapit uświadomił mi, że nie jestem jedyna i chyba wstydzić się już nie muszę. Często zastanawiam się, czy w przypadku mojej śmierci, nagłego pogrzebu ludzie przyszliby przez wzgląd na mnie, czy raczej na moich rodziców, którzy zdają się funkcjonować w tym świecie, wśród tych ludzi, znacznie lepiej ode mnie.
    Gratulacje za tekst. Naprawdę się należą.
  • Constantine 11.01.2016
    Jak już wyżej wspomniane przeze mnie, naprawdę ciężko było wyczuć mi ten tekst, tym bardziej doceniam takie opinie. Sądzę, że wątpliwości, o których mówisz, faktycznie ma większość z nas. Można to po prostu nazwać chwilą zwątpienia lub zwyczajnej refleksji nad życiem. Ważne, żeby takie chwile nie trwały zbyt długo. Dziękuję za ocenę i komentarz ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania