-

 

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Caroline 17.11.2017
    Z tego co mi wiadomo to w LBnP dodajesz jedną część nie dzieląc na części, a wygląda na to, że właśnie to chcesz zrobić.
    Znowu Hawaje... To zaczyna się robić nudne. Ja wiem, że można je lubić, ale niech choć raz bohaterka (lub bohater) wyjedzie, np. do Włoch lub Portugalii.
    Jestem ciekawa oceny Skoi (jeśli źle napisałam to proszę nie bijcie)
  • Margerita 17.11.2017
    tego nie będę dzielić
  • Caroline 17.11.2017
    Margerita to już jest koniec? To cienkie ci to wyszło...
  • Margerita 17.11.2017
    Caroline
    poza konkursem dopiszę bo tu już zgłosiłam link więc nie mogę
  • Johnny2x4 17.11.2017
    "Usiadła na podłodze, po turecku z torby wysypała pieniądze i je przeliczyła." - Fenomenalne zwieńczenie, tego jakże ciekawego opowiadania...
  • Margerita 17.11.2017
    odwal się
  • Johnny2x4 17.11.2017
    Margerita Miło :P
  • Okropny 18.11.2017
    Szczęśliwa rzuciła się na łóżko rozkładając ręce na pościeli. Podeszła do okna i je otworzyła wzięła głęboki wdech.

    Prosto z jakiegoś filmu w tv.
  • Felicjanna 18.11.2017
    odhaczyłam, jako uczestniczka, nie komentuję
  • Nuncjusz 18.11.2017
    Te, ale to miało być dwadzieścia baniek!
  • refluks 18.11.2017
    Nuncjusz A jakie to ma znaczenie w całokształcie.
  • Nuncjusz 18.11.2017
    refluks dworuję sobie tylko. Poza tym, ona nie zaprzestanie :)
  • Pan Buczybór 18.11.2017
    odhaczyłem, jako uczestnik, nie komentuję (eh...)
  • Margerita 18.11.2017
    dlaczego?
  • Canulas 18.11.2017
    Proste dosyć. I na swój delikatnie opóźniony sposób, urokliwe.
    Schować dziesięć baniek do torebki, to... Co to za torebka?
    Poza tym, więcej ceregieli, papierologii przy takiej kasie.
    Ale jak mówię. Prosto do celu.
  • Okropny 18.11.2017
    W obligacjach na okaziciela? W banknotach po 500? Sztabkach? Na to trzeba mieć albo pieronowe szczęście, albo papiery, nie?
  • Margerita 18.11.2017
    Okropny
    za co te jedynki ja się pytam
  • Margerita 18.11.2017
    a Tobie się podoba choć trochę czy też nie
  • Witamy następne opowiadanie w LBnP
  • Margerita 18.11.2017
    tak
  • Felicjanna 18.11.2017
    Margerita jesteś duże dziecko i nie zmieniaj się. W niektórych komentarzach jednak ludzie chcą Ci jakoś pomóc, więc wypadałoby, żebyś cokolwiek o pisowni zaczęła sobie przyswajać. Produkujesz na ilość, a to większego sensu nie ma. I weź pod uwagę fakt, że pisząc na portal, robisz to dla ludzi i pod ocenę. Strojenie fochów na rady, nie poprawi Twojego pisania. Chcesz czegoś, to pora zrozumieć, że bez pracy nad celem niczego nie osiągniesz. Trolli zaś olewaj.
  • Nuncjusz 18.11.2017
    Felicjanna dla niej każdy kto krytykuje to troll :) ale bez obaw, ona się nie zmieni
  • refluks 18.11.2017
    Margerita Dlaczego ty się uparłaś pisać, skoro tego kompletnie nie potrafisz?
  • Felicjanna 18.11.2017
    Bo jest w niej optymizm i wiara w Świętego Mikołaja, zgorzkniała babo
  • Elorence 18.11.2017
    Ona nie jest żadną optymistką, jest przemądrzała i zadufana w sobie, a większość z Was głaszcze ją po główce i wkrótce będzie całkowicie nie do zniesienia.
    Nie widzi swoich błędów, braku umiejętności, a tym bardziej nie widzi potrzeby samodoskonalenia, bo po co?
    Robicie jej tylko krzywdę tymi pochwałami na siłę...
  • refluks 18.11.2017
    Felicjanna Taa, moja wina, głupio zapytałem. W końcu nie brakuje w telewizji optymistycznych i wierzących w siebie.
  • Felicjanna 18.11.2017
    Elorence nie chwalę jej pisaniny. Ale widywałam gorsze bełkoty. Tutaj przynajmniej wiadomo, o co chodzi, heh. A jakąż to krzywdę jej wyrządzam. Napisałam, na co powinna zwrócić uwagę. Przemądrzała, czy zaszczuta? Jej teksty są tak złe, że czytanie ich jest kuriozum. Co tu robisz, dobra kobieto? Po co ją czytasz? Nie, żeby poczuć się lepiej, przypadkiem?
  • Felicjanna 18.11.2017
    refluks czytasz wyłącznie po to, by znaleźć błąd, a wyrażenia w stylu, tekst jest dnem i nie doczytam go, bo znalazłam błąd? Jesteś trollem
  • refluks 18.11.2017
    Felicjanna Tak, jestem trollem. Ortograficznym, ale trollem.
  • Margerita 18.11.2017
    żebyś się nie zdziwiła, jak moja książka znajdzie się na półkach w księgarni a pisać nie przestanę nawet jak uważacie że nie potrafię
  • Margerita 18.11.2017
    Elorence
    to ty jesteś przemądrzała i tyle a ze mnie zejdź łaskawie żegnam
  • Elorence 18.11.2017
    Margerita, Ty nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem! I wpisz sobie w internet, tak z łaski swojej, czym jest "przemądrzałość".
    Dla ludzi bez pokory nie ma żadnych laurów, więc weź się wreszcie ugryź w język i przeczytaj wszystkie komentarze pod swoimi tekstami i zacznij wyciągać wnioski.
    A najlepiej, to weź do ręki jakąkolwiek książkę i zacznij CZYTAĆ.
  • Margerita 18.11.2017
    Elorence
    książek to ja bardzo dużo czytam a z łaski swojej spadaj ja się ciebie nie czepiam
  • fanthomas 19.11.2017
    Brakuje mi tu przede wszystkim zakończenia, nawet czegoś w stylu przeliczyła i okazało się, że nic jej nie zostało. No więc taka czwóreczka z minusem na koniec.
  • Margerita 19.11.2017
    dzięki
  • Otwarte już głosowanie na Forum.
    Zapraszamy
  • Drogi autorze zapraszamy do zagłosowania na swojego faworyta.
    Czas do jutra do godz, 20.00

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania