***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Nazareth 24.06.2016
    Brak rytmicznosci brakiem rytmicznosci ale jaki tekst przyjemny ;) no i oczywiście propsy za Gombrowicza :)
  • Dziękuję, bardzo miło to słyszeć :)
  • Neurotyk 24.06.2016
    Jest bardzo dobrze, coś innego :)
  • Dzięki, doceniam :)
  • Neurotyk 24.06.2016
    PS

    KBLKM, wiersz zgłoś, umieszczając link do niego prowadzący tu: http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/
  • No proszę, obrońca uciśnionych się znalazł :D a może ten pan mówił z własnego doświadczenia?...
    Bardzo mi się to podoba i czekam, aż wrócisz do formy :) (chociaż nie wiem, czy to odpowiednie w kontekście Ferdydurke :c )
  • Jest tylko jeden krok, by wrócić do formy. Jest to krok pierwszy "Robić" :D
  • alfonsyna 24.06.2016
    Sensu nie szukam, bo nie ma potrzeby, trochę tej rytmiczności rzeczywiście brak, ale jakby nie było - nawet wpasowuje się to w zamysł całości w moim odczuciu - lekki chaos, nieporządek, niedorzeczność - o to przecież chodziło tak naprawdę. Ale nie jestem ekspertem od tego typu spraw, więc i nie mnie oceniać. ;) Wrażenia jednakowoż mam pozytywne. ;)
    Tylko tyle "wytknę":
    "zadaje pytanie" - zadaję
  • Dziękuję za ukazanie błędów, bo zawsze widzę to, co chcę widzieć. I tu mi się wkradnie, a tam. A co do sensu, to był zamysł ukazania podobnej sytuacji, co z pierwszej sceny z Ferdydurke. Pimko przychodzi do Józia i czyta jego tekst, co było absurdalne :D
    Ale niestety wiersz trochę po kosztach został stworzony.
  • Tessy Kier 24.06.2016
    Ocho, konkurencja się powiększa! ;) Nie do końca pojęłam sens wiersza, ale pewnie o to chodzi. Ma swój urok. Co prawda, brak rytmiczności jest wyczuwalny, ale to szczegół. Ode mnie 4.
  • Tessy Kier 24.06.2016
    Kurde, 5 się klikło! :P
  • Tessy Kier Za taką pomyłkę, to ja nawet podziękuję :)
  • Lucinda 01.07.2016
    Wiersz ciekawy, choć miejscami trochę się gubiłam w treści. Nie wiem, czy taki był zamysł, jednak jest tu coś, co z jakiegoś powodu przypadło mi do gustu. Jedyną ujmą mogłyby być braki w rytmie, choć to też można by w tym wypadku zrzucić na temat. 5 :)
  • Braki w treści można tłumaczyć zmęczeniem. Pisałem to o 3 i bardzo chciałem spać. Jednakże chciałem też się za bardzo nie rozwodzić i stąd takie dziury. Zazwyczaj pisze dużo dłuższe, staram się nie zostawiać niewyjaśnionych kwestii (jeśli wiersz ma fabułę) ale.. Wtedy byłby ze 2-3 razy dłuższy, a tego już by się nie chciało czytać :D
    Dziękuję za opinię :)
  • Rasia 05.07.2016
    "Co Ty sobie wyobrażasz gnoju!?" - tutaj zabrakło przecinka po "wyobrażasz". Tego, do kogo się zwracamy, oddzielamy przecinkiem. Nawet jeśli jest gnojem :)
    "Tyle że z gówna..wiecie.. gnój" - tutaj te wielokropki zamieniłabym na trzy kropki i oddzieliła spacją, chyba że taki zamysł jest celowy, to się nie wtrącam
    "Wstał i błagał by go więcej nie bić" - przecinek po "błagał"
    Troszkę w formie mi zabrakło i rzeczywiście zdarzało Ci się gubić rytm, ale sam wiersz pomyślany jak najbardziej ciekawie, zakończenie też mi przypadło do gustu. Ogółem czwóreczka :)
  • Dziękuję za ocenę :D
    Ale jeśli chodzi o te przecinki i kropki i inne.. To sam nie wiem jak to ma być. Ktoś mi powiedział, że albo stawiam wszędzie, albo nigdzie.. więc wolałem stawiać nigdzie, bo tak prościej, chociaż nie zawsze można złapać sens.. lecz własnie nie wiem co z cytatami :D
  • Rasia 05.07.2016
    Niby nigdzie, ale w paru miejscach i tak się pojawiły, dlatego pomyślałam, że przez nieuwagę zabrakło ich gdzie indziej :D Ja nie jestem specem od poezji, a co do cytatów, to właściwie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Zdaje mi się jednak, że znaki przystankowe powinny zostać zachowane, tyle że wtedy reszta tekstu też lepiej wyglądałaby z tymi nieszczęsnymi przecinkami. Wypadałoby sobie o tym gdzieś poczytać, może nawet sama sprawdzę, bo mnie zaintrygowało :)
  • Czasami stawiam przecinki, czasami robię to nieumiejętnie. Ale jak stawiałem, to kazano mi stawiać na końcach wersów (bo tam faktycznie były potrzebne) lecz dla mnie wyglada to nieestetycznie :D sam chyba też poszukam o tym informacji, ale dziękuję za wytkniecie błędów, pozwalasz stawać mi się lepszym, a to bardzo szanuję :)
  • Rasia 05.07.2016
    Ojejku, jakie miłe słowa :) Nie ma za co oczywiście. A na końcach wersów z tego co wiem - nie trzeba, aczkolwiek można. Nie są one konieczne, bo z reguły koniec wersu jest pauzą.
    A zbaczając z tematu, jeśli mogę spytać, czy wybrałeś się może wczoraj na koncert Iron Maiden do Wrocławia? Pytam, bo zerknęłam na Twój profil :)
  • Niestety nie, brak pieniędzy. Byłem 3 lata temu w Łodzi, lecz żałuję tego roku. Tyle świetnych piosenek, setlista złożona z moich ulubionych utworów.. ale cóż. W sierpniu będę we Wrocławiu na Bulletach i bizkitach, to sobie odbije.
    A co do tych przecinków, to też tak myślałem, że koniec wersu, to pauza i wszystko jasne! Ale moja polonistka właśnie tak, że albo stawiam wszędzie, na końcu wersów również, albo wcale. Jeśli się czegoś dowiesz, to koniecznie daj znać! :)
  • Rasia 05.07.2016
    Szkoda, że w tym roku Ci nie wyszło, ale jak już raz byłeś to chociaż nie jest tak źle :) Jasne, dam znać i spróbuję się możliwie szybko dowiedzieć czegoś przydatnego :)
  • Niby nie tak źle, ale to jak dobre lody, nigdy mało!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania