Pokaż listęUkryj listę

Literkowa wraz z Tjeri zapraszają do Wielkiej Opowijskiej Zabawy na Słowa

Literkowa i Tjeri zwyciężczyni poprzedniej edycji, mają wielką przyjemność ogłosić sześćdziesiątą siódmą Bitwę na Rymy.

 

To takie proste. Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane, można też zaszaleć prozą (poematy prozą). Wrzucić na Główną, a link umieścić w wątku na Forum:

http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/

 

Potem czytać, czytać i komentować zgłoszone teksty, a następnie już tylko czekać na głosowanie!

Może Ty wygrasz?

Pisz i nie oglądaj się na innych.

Interpretacja wiersza jak zawsze dowolna i ilość też.

Niech wygra najlepszy!

 

Dwa tematy i dwa wezwania na zaskoczenie czytelnika.

Temat główny: Po zmroku widzę lepiej.

Temat dodatkowy: Dziady

Tematy można połączyć lub wybrać jeden.

 

Termin nadsyłania prac niech upłynie 11 listopada minuta przed północą 23:59 ;)

W razie potrzeby przedłużymy termin, zrobimy to i ogłosimy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników?

Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Zapraszamy!

Życzymy wszystkim Autorom weny twórczej.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • No właśnie, dołączam się do życzeń o wenę :)
  • Pasja 28.10.2019
    Ciekawe tematy i na czasie. Pierwszy angażuje zmysły. Drugi intryguje. Można połączyć. Do dzieła i weny życzę.
  • piliery 28.10.2019
    " liryczne utwory wierszowane pisane prozą (poematy prozą) " jakiś nowy gatunek literacki? Upieram się ze albo wierszowane albo pisane prozą.
  • betti 28.10.2019
    piliery, Ty się nie znasz. Tutaj się da połączyć wszystko. Spróbujesz wierszowania prozą?
  • piliery 28.10.2019
    betti :D Mysle ze to zwykłe przeoczenie. Nie kombinując proponuję zmianę wpisu na : "Wystarczy napisać wiersz lub liryczne utwory wierszowane > czy też< pisane prozą (poematy prozą)
  • menoman 29.10.2019
    betti spróbuj prozowania wierszem.
  • betti 29.10.2019
    menoman a co? Tutaj dużo osób to potrafi...
  • Dekaos Dondi 29.10.2019
    Po zmroku widzę lepiej Dziady... hmm... no cóż... spróbuję coś pomyśleć... ale jak tu się nie bać:) Wiadomo to, kim się okażą?:)
    A tak naprawdę tematy zacne i ciekawe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania