lokator

chciał

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • zyzola 07.11.2019
    Ten wiersz wzbudził we mnie smutek. Przemijanie jest szczególnie dotkliwe dla kobiet. Jesteśmy od małej dziewczynki wychowywane pod presją wymagań: grzecznego zachowania, schludnego wyglądu, doskonałości - "żeby mamusia nie musiała się za ciebie wstydzić".
    A potem przychodzi starość. I nic już nie jest takie oczywiste...
  • Wrotycz 07.11.2019
    Nie warto być grzeczną młodą, Zyzolo :)

    Pierwsze zdanie Twojego komentarza cieszy, bo postawa w wierszu jest próbą znalezienia drogi do wyeliminowania smutku.
  • Krzysztoff 07.11.2019
    Autorozliczenie sama ze sobą, z dużą dozą humoru:)) 5!
  • Wrotycz 07.11.2019
    Walka na wesoło? Czasami... masz rację, warto pośmiać się z siebie :))
  • Dekaos Dondi 07.11.2019
    Wrotyś→Można potraktować dosłownie lub metaforycznie. Gdyby w miejsce kobiety wstawić... jakieś inne sprawy...
    No ale nie chce za bardzo rozwijać myśli, bo licho wie, co bym napisał:)
    Krótko, ale ładnie. Chyba zresztą świadomie już nie potrafisz inaczej:) Pozdrawiam:)↔5
  • Wrotycz 07.11.2019
    Inne sprawy byłoby łatwiej podstawić, może warto było na licho się zdać, Dedo? :)
  • Pasja 07.11.2019
    Witam
    Rozsiałaś tymi strofami pył przemijania. I pozostawiłaś otwarte drzwi dla tej drugiej. A co jeśli ona tam ciągle jest jest i nie chce się wyprowadzić.
    W każdej z nas mieszka ta druga. Ta z wiosny, z każdego lata. Trwoży i zastanawia, nie chce pogodzić się z upływaniem czasu.

    gdy poranne lustro
    spycha ją na twardą podłogę... nie tak łatwo po nocy spojrzymy bezwstydnie do lustra.

    Ale wiedz Autorko, że my kobiety potrafimy odnaleźć chwilę, kiedy wyrzucimy sen, pogodzimy się i wygramy. Starzeć się pięknie to jest dopiero sztuka. Bez wspomagaczy i bez lustra.

    Pozdrawiam :)
  • Wrotycz 07.11.2019
    Mówisz, że Młoda biedna? A może faktycznie lepiej ją pogłaskać? Potem opróżnić sny i pięknie się w sztuce zestarzeć.
    Zacznę od wyrzucenia luster...
  • JamCi 07.11.2019
    Wrotycz ja to dawno odkryłam: starzeje się tylko nasza skóra. Od pewnego momentu. A w środku pozostajemy takie same młode i jeszcze nawet trochę głupie :-)
    Fajnie jednak mieć właśnie tyle lat ile się ma. To jest dobro. Dobro i piękno życia teraz, chociaż przecież ciągle takie młode. Najśmieszniej jest spotkać koleżanki z podstawówki. O mamo jakie to stare ludzie...
    Pozdrawiam serdecznie i rozumiejąc :-)
  • Wrotycz 07.11.2019
    Taa... :) Głupie na pewno, ale lepiej to skrzętnie maskować :))
  • Daje do myślenia. :) 5/5
  • Wrotycz 07.11.2019
    Każdego dopadł/dopadnie temat, może więc faktycznie porusza ten lokator, ta lokatorka...
  • Jacom JacaM 07.11.2019
    A może kiedy już będzie stara to wtedy dopiero młoda :-)
  • Wrotycz 07.11.2019
    No, nie ma to jak mega młodość - zdziecinniała staruszka :)))
  • 13mirek 07.11.2019
    Nareszcie coś od Ciebie, od czego nie pęka mi żyłka w d.....
    Bardzo dobry.
  • Wrotycz 07.11.2019
    Krwawienie odbytnicze to paskudztwo, sorry, sorry.
    Ech, Ty... :)
  • dorota brzózka 07.11.2019
    Wrotycz, przyszłam specjalnie, do Ciebie, żeby pocieszyć, pogilgotać, uśmiech wywołać, a tu, no wiesz!
    Sądziłam po tytule, że lokatorką jest pani Depresja, a okazuje się nią być młode, figlarne dziewczę. Czy ta lokatorka mogłaby przeprowadzić się do mojej głowy, mam duży salon i piękny szezlong ;) Pozdrawiam serdecznie :)
  • Wrotycz 07.11.2019
    Okey, zapytam Młodą... :) Ale wiesz, przed tygodniem skończyłam taki generalny remont w chałupie, ma super wypas w łazience i prześliczne lustro, nie wiem, czy się skusi :)
  • piliery 07.11.2019
    Ho, to jest. To jest. To jest. TO
  • Wrotycz 07.11.2019
    Hm, chyba pierwsza polska reklama coca coli, bodajże autorstwa Osieckiej, brzmiała identycznie: To jest to!
    O ile starcza pamięć się nie myli tekst godny butelki :)
  • Wrotycz 07.11.2019
    Prześlicznie WSZYSTKIM dziękuję za budujące wpisy, JESTEŚCIE NIESAMOWICIE KOCHANI ( no chyba że ktoś mnie wkurzy;) !!!
  • kigja 07.11.2019
    Hi Hi Hi
  • Wrotycz 08.11.2019
    Ciekawe co tez chichotki wywołało :)
  • Temat bardzo ciekawy. Co do formy, dla mnie brakuje rytmy; ale już kiedyś przyznałem się, że nie znam się na poezji. Pozdrawiam
  • Wrotycz 08.11.2019
    Temat doceniony, dzięki.
    W rymowankach rytm mam lepszy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania