Usunięte

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Bardzo fajnie Ci to wyszło, szczególnie zastosowanie rymów niedokładnych przemieszanych z dokładnymi :) 5
  • Jak dobrze, że są ludzie, którzy zwracają uwagę na takie rzeczy i wiesz, co piszesz :D dziękuję :)
  • Lotta 24.04.2016
    Tylko może troszkę za krótkie, mam niedosyt :) 5
  • Nie umiem pisać długo (chociaż z rymami tez zwykle nie piszę), moje wersy to dopiero raczkowanie ;)
  • candy 24.04.2016
    Ostatnia zwrotka najlepsza ^ a ostrzeżenie niepotrzebne, całość wyszła super :) 5
  • Dziękuję, kochana :)
  • Neurotyk 24.04.2016
    Pocztówka z Londynu? Refleksja z miłości? Pejzaż z uczuć? 5
  • Neurotyk 24.04.2016
    PS namalowałaś OBRAZ :)
  • Neurotyku, wszystko na raz :) kocham i pocztówki, i pejzaże, i refleksje :D staram się wyryć w pamięci niektóre chwile zanim się wymkną ;)
  • Neurotyk 24.04.2016
    marcepanowypotwor i wychodzi Ci to ZNAKOMICIE, uwielbiam twój minimalizm : -)
  • Neuro, nie chcę was przytłoczyć mentalnym ekshibicjonizmem xD dziękuję jeszcze raz, pławię się w luksusie miłych komentarzy :)
  • Tina12 24.04.2016
    Jak na eksperyment to bardzo dobrą ocenę.
  • Dziękuję :)
  • Niemampojecia96 24.04.2016
    eksperyment? a to nie jest typowe A B A B ? (gdzie A rymuje się z A, B z B, rymy są naprzemienne)? Niemniej, uroczy Twój Londyn.
  • Eksperyment nie z uwagi na układ rymów, bo ten akurat był zamierzony, a raczej na same rymy, z których raczej rezygnuję ;) dziękuję bardzo :)
  • Billie 24.04.2016
    Bardzo krótki, ale mówi wszystko. Podobają mi się rymy. Pierwsza zwrotka najładniejsza. 5 :)
  • Dziękuję :)
  • TeodorMaj 25.04.2016
    Z czystym sumieniem zostawiam 5 :)
  • Bardzo dziękuję :)
  • Rasia 26.04.2016
    Eksperymentować warto i myślę, że eksperyment całkiem udany, aczkolwiek mam poczucie, że jednak stać Cię na więcej. Nie chodzi już nawet o rymy, ale o samą treść, bo tym razem brakowało mi takiego wersu, który wzbudziłby we mnie silne odczucia. Tym razem zostawiam czwóreczkę ;)
  • Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania