Ludzie przychodzą i odchodzą

Ludzie przychodzą i odchodzą

 

Ludzie przychodzą i odchodzą. Zataczają błędne koło; w wieku pięciu lat poznajesz przyjaciół, a wieku siedemdziesięciu sukcesem jest, że nadal ich masz.

Jeśłi umierasz w tym samym szpitalu, w którym się urodziłeś, to tak naprawdę nigdy się z tego miejsca nie ruszyłeś. Gnijesz tam, gdzie zakwitłeś.

Ludzie są jak stado owiec. Jesteś taką jedną czarną owcą. Wygląd prawie taki sam, jaki mają inni. Ale oni i tak Ciebie nie tolerują- w końcu masz inny kolor!

W życiu nigdy nie jesteś wolny. Może Ci się czasem tak wydawać, ale tak naprawdę... to tylko poluzowane łańcuchy.

Pewnie nie raz ktoś Ciebie kiedyś zranił- psychicznie. Okaleczone serce już tego nie pamięta, w przeciwieństwie do mózgu. Go nie oszukasz.

Społeczeństwo to piłki w worku. Co jakiś czas jedna, samotna kuleczka spada na dno. Nie wiadomo, czy się wydostanie.

 

Zastanów się więc dobrze, nim zrobisz coś, czego nie cofniesz. Bo mimo, iż na tym świecie są bezdomni, mordercy, psychopaci i kłamcy, to przecież dla tego marnego istnienia pragniemy życia, prawda?

 

~Senezaki

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • persse 25.09.2015
    To miało być takie głębokie tak?
  • Senezaki 25.09.2015
    Cóż to za pytanie.
    Starałam się o głębokość, ale wiem, że po prostu niektórzy nie lubią takich tekstów ;D
    Szczerze mówiąc, napisałam ten KAWAŁEK pod wpływem emocji, więc nie jest idealny. Postanowiłam jednak go wsadzić w szeregi Opowi.
  • persse 25.09.2015
    Senezaki No spoko, ale jednak kapke za krótkie i jak już wstawiać to żeby miało ręce i nogi ;)
  • Senezaki 25.09.2015
    persse
    Być może kiedyś to poprawię ;)
  • Slugalegionu 25.09.2015
    No cóż, mądrze prawisz, Sene: ) Jednostka to nic, jej jedynym celem jest służba grupie. I tyle.
  • Senezaki 25.09.2015
    Dziękuję. Pisałam to tak pod wpływem emocji, więc nie byłam pewna. Czy dobrze sformułowałam, itp..
  • Rasia 25.09.2015
    A według mnie to właśnie ma ręce oraz nogi i wcale nie jest płytkie :) Mi się bardzo podobało, szanuję ludzi, którzy zwracają uwagę na problemy pojedynczych osób. Zwłaszcza, że często są one odpychane, bo nie zachowują się tak, jak wszyscy pozostali, którzy są właśnie tymi "czarnymi owcami" i wywyższają się nad innymi. Ode mnie 5 :)
  • Senezaki 25.09.2015
    Dziękuję.
    W tym momencie chodziło mi o inność psychiczną i rasizm, bo tacy ludzie, którzy się wywyższają są okropni.
  • Numizmat 25.09.2015
    "Zataczają błędne koło; w wieku pięciu lat poznajesz przyjaciół, a wieku siedemdziesięciu sukcesem jest, że nadal ich masz." Ta pierwsza metafora jakoś mi nie leży. Nie rozumiem jakim sposobem jest to błędne koło. Jak dla mnie dalej jest już jednak super ;) Szczególnie z poluzowanym łańcuchami. Bardzo trafne.
    Może warto byłoby też coś zrobić z tymi tytułami, bo trzykrotnie przeczytałem "Ludzie przychodzą i odchodzą"
  • Numizmat 25.09.2015
    Dam 4 ;)
  • Anonim 26.09.2015
    A dla mnie to było po prostu prawdziwe :) Nic dodać nic ująć, Senezaki spisała nam tutaj prawdę ładnie w kolejne wersy/akapity skracając i ukazując sam środek obrzydliwej prawdy
  • Senezaki 27.09.2015
    Dzięki :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania