-

-

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Anonim 11.10.2015
    Czytam początek i mówię, takie krótkie, zwyczajne, normalne, takie niby nic. Później czytam notatkę i coś sprawia że padam wmurowana w ziemię i szeroko otwieram oczy. Zatkało mnie, tym bardziej, że mówisz, że to była prawdziwa, realna sytuacja. Potem jednak trochę odzyskuję zdrowego rozsądku i wracam do normalnego trybu: niestety zdarzyło mi się przeżyć trzy samobójstwa bliskich mi osób, w tym jedną nie do końca określoną, jednak patrząc w szpitalu jak odłączają moją nadzieję od respiratora, to było najgorsze co mnie mogło w życiu spotkać, nienawidziłam siebie za bezsilność, sądzę, że czujesz coś lżejszego, ale podobnego. Niestety ludzie, coraz bardziej kryją swe uczucia i coraz bardziej zamykają się w swoim wykreowanym świecie, mam nadzieję, że nigdy ci się coś podobnego nie przytrafi :)
  • Rasia 11.10.2015
    Taka mała doczepka z mojej strony jak zwykle ;)
    1. "przywitałam się z nim, jednocześnie go wpuszczając" - bez go, wiadomo, że chodzi o niego ;)
    2. "jak potoczy się życie Maćka. Miał szesnaście lat, a prawie całe życie" - powtórzenie "życie"
    Nie oceniam tekstów opartych na prawdziwych zdarzeniach i tym razem nie będzie inaczej. Osobiście mi się to nie zdarzyło i to przykre, że miałaś z czymś podobnym styczność. Szkoda chłopaka.
  • KarolaKorman 11.10.2015
    Bardzo przykre i wzruszające opowiadanie, czy jak go kto chce nazwać. Smutno mi się robiło :(
  • Numizmat 11.10.2015
    Historia z życia wzięta (w dodatku Twojego jak się domyślam) , zdecydowanie chwytająca za serce przy końcówce. Nie zmienia to jednak faktu, że cała pierwsza połowa tekstu nic mi nie mówi i dla oczu przeciętnego czytelnika jest pozbawiona znaczenia. Opisałaś coś, w czym uczestniczyłaś i tylko ty wiesz, o co właściwie chodzi. Dla mnie ten tekst w ogóle by się nie zmienił, gdyby tej pierwszej połowy po prostu zabrakło.

    "To głupie? W jednym momencie się z kimś żegnasz, bo tamtemu się obóz kończy, a parę miesięcy później dowiadujesz się, że to było wasze ostatnie spotkanie? Mieliście tak kiedyś?" - Wcale nie głupie. Prędzej czy później każdego nas to czeka, bo wszyscy, których znamy kiedyś umrą i zawsze jedno ze spotkań, będzie tym ostatnim.
  • Majeczuunia 11.10.2015
    Prawda, mojego :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania