-

-

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • elenawest 17.02.2016
    "Witam serdecznie
    Już na samym początku powiem(,) że dawno nic nie napisałam i jeżeli ktoś czeka na pociąg śmierci(,) to konieczne jest czekanie(,) ponieważ nie(spacja)mam pomysłu na dalszy ciąg tej historii(,) a teraz zapraszam do czytania(.)

    Dwa tysiące milionów(to tysiące czy miliony?) lat temu dwie planety zderzyły się ze sobą(,) a na skutek tego kosmos został splądrowany. Minęło wiele tysięcy lat(,) a wraz z tym czasem powstała nowa planeta(,) na której wkrótce pojawiło się życie.
    Zwie się ona Harden.

    Był słoneczny(,) lecz deszczowy dzień.
    Pewna dziewczyna siedziała na wysoko ustawionej(raczej położonej lub umiejscowionej) ciężkiej skale(skała z zasady jest ciężka. Po tym musi być kropka i słowo była już z wielkiej litery) była ubrana w ciemne(,) krótkie spodeki z wilczej skóry i czerwony sweter z bawełny z szerokim kapturem i bursztynowymi guzikami(. Pod) pod nim miała chudy(jaki?) podkoszulek(. Kaptur) kaptur miała założony na swoje włosy w morskich barwach(, one zaś) zaś one przysłaniały jej błękitne oczy(. Łatwo) łatwo można było ją rozpoznać przez jej bladą karynacje(karnację.)
    -(spacja)Haruka zjedz na dół(. Przyszłej) przyszłej władczyni nie przystoi siedzieć na brudnej ziemi(bez spacji) , dajesz zły przykład poddanym(,) a szczególnie dzieciom(bez spacji) !
    Wysoki mężczyzna o czarnych jak smoła włosach i piwnych oczach stał(,) wpatrując się w piękną dziewczynę(.)
    - Odpuść Gilbercie(,) powiedziałam ci już(, że) możesz odejść(,) bo ją za ciebie nie(spacja)wyjde(wyjdę, a) a to(,) że jestem pierworodna(,) to nie znaczy(,) że obejme(obejmę) tron(. Jest) jest jeszcze moja(o) rok młodsza siostra(. Ona) ona zawsze marzyła (o zostaniu władczynią)zostać władcą nie ja a jeżeli ja obejme tron to oddam władzę Hinacie !(Ja nie, z resztą, jeżeli to ja obejmę tron, to oddam go Hinacie!) Jeżeli chcesz być władcą(,) idź walczyć o względy Hinaty(,) ja nic do ciebie nie(spacja)czuje(bez spacji) !
    - Haruka(,) twój ojciec nigdy nie(spacja)pozwoli zostać władcą swojej drugiej córce(,) skoro pierworodna jest w pełni sił(.)
    - Nie(spacja)chce(chcę) być władcą(bez spacji) ! Idź stąd(,) nie(spacja)chce(chcę) cię słuchać(bez spacji) !
    - Tak(,) pani(bez spacji) ! - Młody mężczyzna się skłonił(ukłonił się).
    - Wypchaj się Gilbert(Gilbercie!) ! - Haruka żuciła(rzuciła) kamykiem w jego stronę. Zaś Gilbert(on) wsiadł na konia i odjechał(.)"

    Autorko droga nie wiem czy do końca zdajesz sobie sprawę z istnienia czegoś takiego jak interpunkcja i polskie znaki. U ciebie tego praktycznie nie ma, a interpunkcja nawet jak jest, to źle zastosowana. Ponadto wielki błąd ortograficzny. Sama historia jest nudna. Właściwie niczego nie wprowadza. Jak dla mnie wielkie, marne 1
  • nagisa-chan 18.02.2016
    Bardzo dziękuje za poprawienie błędów i za ocenę tak mam ogromne problemy z interpunkcją ale poza tym dziękuje za przeczytanie tekstu ^^
  • NataliaO 18.02.2016
    Dwa tysiące milionów lat temu dwie planety zderzyły się ze sobą a na skutek tego kosmos został splądrowany. Minęło wiele tysięcy lat a wraz z tym czasem powstała nowa planeta na której wkrótce pojawiło się życie. - Poczatek mi się spodobał; Myślałam nawet, że opiszesz planetę i na sam koniec podasz mi jej nazwę. To był by dobry prolog, to co dalej mogło by pójść na pierwszy rozdział ale trochę trzeba byłoby popracować nad tym, bo treść była zbyt ciężka; Dla mnie nie było nudno coś się tam zadziało; 2 :)
  • nagisa-chan 18.02.2016
    Dzięki z ocenę i przeczytanie tekstu mam nadzieję że zostaniesz przy tej seri na dłużej ^^
  • NataliaO 18.02.2016
    zostanę, zawsze śledzę to co zacznę czytać ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania