-

-

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • elenawest 18.02.2016
    "-(spacja)Niechce(Nie chcę) być jakąś cholerną władczynią(,) jak moja matka i niechce(nie chcę) wychodzić za faceta(,) do którego nic nie czuje(czuję, potem bez spacji i nie przecinek a kropka) , nieznam( Nie znam) tego Gilberta(bez spacji) , a poza tym(, jemu) mu zależy tylko na tronie(bez spacji) !
    - O(,) księżniczka znów gada sama do siebie(bez spacji) !
    - Nienazywaj(nie nazywaj) mnie księżniczką(,) do cholery .
    - To jak mam cię nazywać(? Książę) książę ?!
    - Nie(,) Haruka(bez spacji) !
    - Dobrze(,) Księżno Haruko(bez spacji) ! (od nowej linijki)-Nie księżno(,) do cholery(bez spacji) !
    -(spacja)Dobra(,() już dobra(bez spacji) ! , (bez przecinka i z wielkiej litery)jestem Mitsuki(bez spacji) .
    - Mitsuki już wiesz jak się nazywam(,) więc niemusze(nie muszę) ci mówić(bez spacji) .(głupszego zwrotu już dawno nie czytałam)
    - A mogę usłyszeć to z twoich ust(bez spacji) ?
    - Nie(bez spacji) .
    - Aha(,) spoko(,) a tak wogóle(w ogóle) to czemu niechcesz(nie chcesz) być władcą(bez spacji) ?
    - Bo to jest do niczego, chodzi się w jakiś(jakichś) pierdolonych sukniach za swoim mężem(,) któremu zależy tylko na tronie i tyle do cholery(bez spacji) !
    - Skąd w Elfie tyle nerwów ?
    - Skąd wiesz(,) że jestem Elfem(,) Mitsuki(bez spacji) ?
    Blądyn(Blondyn uśmiechnął) Uśmiechnął się szyderczo(bez spacji) .
    - Jestem magiem(bez spacji) ."
    Dobra, tyle poprawiłam, bo na resztę nie mam już sił... Nie ma czegoś takiego, jak elfica, jest co najwyżej elfka!
    Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji!
    Sorki, ale nie mogę dać więcej, niż słabe 2
  • nagisa-chan 19.02.2016
    Tak czy tak dziękuje ci za przeczytanie tekstu i ocenę mam nadzieję że będziesz trwać przy tej seri i może zajrzysz do innych opowiadań a trzecia część już wystawiona

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania