.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 08.02.2017
    Kobieta i mezczyzna z pierwszej części opowieści, piedziesięciolatkowie z tą różnicą, ona wygląda młodziej, a on starzej o dziesięć lat. Kalina dziewczyna Majkela, która została w Polsce. Wybrała studia. Dżanus, Janusz, trochę ta Ameryka pomieszała pewne zwyczaje i spojrzenie na rzeczywistość. Majkel chyba nie mógł się tam odnaleźć i wielka szkoda, że nikt mu nie był w stanie pomóc. Dlatego uważam, że pytania należy nie zostawiać bez odpowiedzi. Wszelkie niedomówienia pozostawiają w umyśle znaki zapytania. Dlatego dobrze, że Dżanus odnalazł Kalinę. Chociaż ona pozna spokój duszy. 5 . Miłego dnia.
  • Mieszkaniec 09.02.2017
    Różnie układają się ludzkie losy :) Dzięki za merytoryczny komentarz ;) Pozdrawiam!!!
  • Margerita 08.02.2017
    pięć
  • Mieszkaniec 08.02.2017
    Dzięki! Podrawiam!!!
  • Freya 08.02.2017
    Pamiętam to legendarne Akwarium przy E. Plater, ale nie było to miejsce mojego zainteresowania, bo środowisko raczej zamknięte w swoim własnym gronie. A za to znam ciekawą historyjkę odnośnie pani, która wyemigrowała do Francji z dzieckiem w latach 80-tych i poślubiła tam rodowitego Francuza. l wszystko było piknie, dopóki nie zmarł, bo nagle okazało się, że dla jego rodziny jest całkowicie obcą osobą i wręcz niepożądaną. Wróciła do kraju i jakoś tutaj daje radę. Jej syn ma świetne wykształcenie i robi karierę.
    Tradycyjni Francuzi są bardzo konserwatywni i mało tolerancyjni wobec obcych. Twgl. ich wizerunek z zewnątrz całkowicie odbiega od tego prawdziwego. Wyłażą z nich te niegdysiejsze cechy kolonialne i teges.
    "Czterdziestolatek", to oczywiście piosenka w wykonaniu A. Rosiewicza i też chyba miał coś z płucami, ale takich ludzi żyje wielu np. papież czy Cejrowski - ciekawa konfiguracja mi wyszła. Pzdr ;)
  • Mieszkaniec 09.02.2017
    Ciekawa ta historia z panią, która wyemigrowała do Francji. Ja osobiście uważam, że dobrze jest jak ludzie wyjeżdżają w świat, ale potem wracają bogatsi o doświadczenia życiowe, których nigdy nie zdobyliby w kraju. Wtedy mają inne spojrzenie na ojczyznę i powoli małymi krokami mogą zmieniać Polskę na lepsze, jeżeli konstruktywnie wykorzystają zdobytą wiedzę i życiowe doświadczenie. Zwykle dochodzą do wniosku, że trawa po drugiej stronie nie jest wcale zieleńsza ;) Bez płuca da się żyć, bez innych organów też, ale bez serca już nie...
  • KarolaKorman 26.02.2017
    ,,– Raz nawet parę godzin'' - to piętro wyżej, bo to dalsza część wypowiedzi, a nie ma żadnego przerywnika, by to w taki sposób zapisać
    Zupełnie nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, nie podejrzewałam, że Majkelowi coś się stało, a morderstwa zupełnie nie brałam pod uwagę. Z perspektywy czasu opowiadana historia, a jednak robiła wrażenie na opowiadającym, 5 :)
  • Mieszkaniec 27.02.2017
    Poszło piętro wyżej ;) - dziękuję za czujność :) No taka dramaturgia wyszła z tym Majkelem ;) Pozdrawiam serdecznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania