Mane Tekel Fares miłośnik życiorysów i tlenu wraz z Literkową zaprasza do wspólnej zabawy

Zapraszamy Szanownych Opowijczyków do kolejnej Bitwy.

Inicjatorem fabuły jest Mane Tekel Fares – zwycięzca poprzedniej edycji.

 

Kanwą do tworzenia są słowa piosenki "Autobiografia" autortwa Bogdana Olewicza wykonywanej przez zespół Perfekt.

 

Temat główny: Było nas trzech/ w każdym z nas inna krew,/ale jeden przyświecał nam cel...

Oczywiście liczebnika, ani nic z tego cytatu nie trzeba brać dosłownie. To ma być tylko inspiracja.

Temat dodatkowy: Pałac pamięci.

 

Czas płynie i o północy 26 maja zakończymy przyjmowanie prac.

Ramy czasowe nie są sztywne, jak będzie potrzeba, przedłużymy.

 

Wybieramy jeden z podanych tematów, albo bierzemy obydwa. Pełna dowolność. Nie ma żadnej granicy co do koncepcji i gatunku.

 

Wszystkie chwyty dozwolone... a więc do piór!

Już po raz dwudziesty czwarty.

 

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i szerokiej wyobraźni.

Do dzieła Opowijki i Opowijczycy!

Miłej zabawy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy

 

Literkowa pozdrawia i życzy powodzenia.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Mane Tekel Fares 14.05.2019
    Zdarzyło się już w historii LBnP zero tekstów? :-)
  • Pasja 15.05.2019
    Nie, nigdy się nie zdarzyło. Może jeszcze ktoś coś napisze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania