Marność istnienia - Ludzie i Nieludzie

Superpancernik wynurzył się z roju kosmicznych much. Bezmyślne stwory wpadały do wirników i milionami ginęły przetapiane na organiczną papkę. Silniki pełne ich truchła wyłyby wściekle, gdyby nie wszechobecna próżnia, przez którą nie przebije się żadna fala dźwiękowa.

 

„Złoty Bóg”, tyran jedenastej floty wkroczył do sektora. Elektrownie pokładowe pulsowały mocą Alpha Centauri i kilku innych gwiazd, pochłoniętych przez paszczę złotej bestii. Cztery i pół miliona istnień czuwało nad kontrolkami statku-koczownika. Balisty plazmowe ładowano już kilka parsków przed strefą rażenia, a torpedy cyklonowe tylko czekały na wytyczenie celu.

 

Wewnątrz tytanowego potwora panował jednak zadziwiający ład i porządek. Nadorganizm-admirał koordynował pracę osobiście ze swojego biologicznego tronu. Mięsiste siedzisko drgało, przekazując informacje do całej załogi. Miarowe bip-bip-bip informowało, że weszli w zasięg. Nadorganizm poruszył się niespokojnie. Projektory wyświetlały rzuty niebiesko-białej kopuły. Mięśnie w ścianach "Złotego Boga" z szaleńczym impetem wysyłały informacje do każdego z milionów istnień na pokładzie. Załoga przeszła w stan gotowości...

 

Zadanie było proste – znajdź i zniszcz. Cel był jeden – planeta Ziemia.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • KarolaKorman 07.05.2016
    Pomyślałam o Sakalu, ale to może wcale nie on :)
  • Jared 07.05.2016
    *wzdycha* :)
  • Nazareth 07.05.2016
    Kto tutaj pisze SF? Nuncjusz, Jared?
  • ausek 07.05.2016
    No to chyba Jared ;) Na Sakala to za krótki tekst.
  • ausek 07.05.2016
    może jeszcze Vampircia, ale jej tekstów nie czytałam.:(
  • Nazareth 07.05.2016
    ausek Kto by to niebył, tekst fajny :)
  • ausek 07.05.2016
    Nazareth szkoda, że taki krótki, bo chętnie poczytałabym jeszcze...
  • Nazareth 07.05.2016
    ausek Zgadzam się, podobało mi się to nagromadzenie technicznych, którego normalnie nie lubię. Tutaj pasowało, oddawało klimat inwazji. Też chciałem głębiej zajżeć do pokazanego tutaj świata.
    Hej! Kimkolwiek jesteś autorze, napisz coś dalej! :D
  • KarolaKorman 07.05.2016
    O, może macie racie, o Jaredzie zapomniałam :)
  • Neurotyk 09.05.2016
    Jaredek :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania