d

k

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Afraid13 20.09.2016
    Świetne, choć z początku nie za bardzo wiedziałam o co chodzi. Ale tekst bardzo wciąga. 5
  • BeiRaa 20.09.2016
    Gdy to czytałaś, był tam jeden spory błąd, być możę dlatego nie wszystko było jasne. Teraz już go poprawiłam... :) dziękuję za ocenę!
  • Afraid13 20.09.2016
    BeiRaa. Może dlatego. Teraz tekst jest bardziej spójny. Proszę ^^ ;)
  • Lotta 20.09.2016
    Dziękuję za nominację. :) Spodziewałam się innego końca, ale to dobrze jestem zaskoczona. Myślałam, że dziewczyna raczej się zbuntowała i nie chciała współpracować z resztą organizmu. Jednak chyba jest pracoholiczką :D przynajmniej ja to tak odbieram. Zostawiam 5. :)
  • BeiRaa 20.09.2016
    Jeżeli pracoholik czuje się umierający i beznadziejny bez zadania, którym mógłby się zająć to z pewnością można określić tym mianem główną bohaterkę xD Cieszę się, że cię zaskoczyłam i dzięki za ocenę :)
  • Alicja 20.09.2016
    Bardzo dobrze mi się czytało. Tekst jest bardzo ciekawy i wciągający. Troszkę nie mogłam się połapać, ale na koniec wszystko się wyjaśniło.
  • BeiRaa 20.09.2016
    Cieszę się, że końcowe wrażenie jest dobre. Powiedz, gdzie popełniłam błąd, jeżeli chodzi o przejrzystość akcji? A może nie jest to błąd, tylko jedna z cech?
  • Alicja 20.09.2016
    Nigdzie nie popełniła świata błędu :) To tylko ja sama się troszkę zgubiłam, ale potem się wszystko wyjaśniło. Gratuluję świetnego tekstu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania