.

,

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pan Buczybór 18.02.2018
    "chwile" - chwilę

    Ogólnie, pilnuj trochę ogonków i interpunkcji (brakuje chyba paru przecinków). A poza tym - miodzio. Spoko miniaturka, ładna. Pozdro
  • Justyska 18.02.2018
    Dziękuję za komentarz. Interpunkcja to moja słaba strona, muszę nad tym zdecydowanie popracować.:)
  • Dekaos Dondi 18.02.2018
    Taki refleksyjny tekst, który można różnie rozumieć. Ładnie napisany.
    ''Póki jednak ciepła ręka......morfinowego spojrzenia → jakby brakowało dopowiedzenia - może przecinek i umysł...z małej litery. Obadaj po swojemu. Pozdrawiam - 4,5
  • "Mentolowy relaks, tak złudny jak wieczność zachodu słońca"
    "Tylko czas mi teraz pozostał i na jego ołtarzu składam swe serce. Odbiorę je później, kiedy zrobi się ciepło."
    Masz kilka genialnych w moim odczuciu, zawartych tu myśli. Na ogonki przecinki, czy literówki nie zwracałem zupełnie uwagi. Gdyby to trochę pociągnąć mogłoby być jeszcze ciekawiej. Ode mnie 5
  • Justyska 18.02.2018
    Dziękuję, za miłe słowa. To dla mnie bardzo osobisty tekst.
  • Justyska teksty w które wkłada się siebie, te najbardziej osobiste, albo zrozumie je tylko autor, albo zwrócą... no powiedzmy uwagę nie tylko autora. Temu tekstowi nie grozi na pewno to pierwsze.
  • Writer'sWife 19.02.2018
    Pani też elegancko sobie radzi. Brawo! ;)
  • e_g_b_o 19.02.2018
    Podoba mi sie,naprawdę coś dobrego.
  • Canulas 19.02.2018
    WIęc tak: Kij wie czemu, ale byłem sceptycznie nastawiony. Naprawdę nie wiem, ale się przyznaję.
    I teraz, ten... Bardzo dobry tekst. Świetne metafory, "niezleżałe". Bardzo w moim guście.
    Ogonki ogarnij w edycji profilu.

    Teorewtycznie można się jeszcze przypieprzyć do Twego, Cię, Ciebie z wielkiej, ale przy rozpatrywaniu tego jako pamiętnik lub list, taka forma jest uzasadniona.
    Kawał bardzo dobrej roboty.

    (A Maurycy se przeczytał, ale cynku nie dał. Nieładnie)
  • KarolaKorman 19.02.2018
    I ja przybyłam, skuszona komentarzami i nie żałuję. Jakieś ciepło bije z tego teksu, jakaś serdeczność. Pozdrawiam :)
  • Kim 24.02.2018
    Ładny tekst. Dużo w nim ciepła i wrażliwości. Nawet się podobał, choć w ogóle nie mój klimat. Zostawiam 5 i pozdrawiam.
  • Blanka 27.02.2018
    Podpisuję się pod opiniami wyżej. Ładny, nastrojowy tekst.
    "Czasem bym chciała, żeby już nas zmroził i zostawił moje serce w rękach czasu żeby odtajało. "- jedna z perełek. Pięknie ujęte.
    Zostawiam komplet gwiazdek i pozdrawiam.;)
  • Writer'sWife 23.04.2018
    "...czasu <przecinek> żeby odtajało."; "...dym <przecinek> pozostawiając..." Jesteś wielka, a końcówka wymiata! Pieńć :)
  • Justyska 23.04.2018
    Dzięki, dzięki dobry człowieku. Poprawki naniosę :)
  • Writer'sWife 23.04.2018
    Czytałam już, widzisz? Ale to nic, od dobrego przybytku...
  • Margerita 03.07.2018
    pięć podoba mi się ten tekst
  • Justyska 03.07.2018
    Dzięki Margerito za sięgnięcie do początków :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania