***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Angela 04.04.2016
    W uszach wciąż dźwięczała mi orginalna melodia. Bardzo fajnie to wyszło : ) 5
  • Neurotyk 04.04.2016
    Dziękuję :) Czy uważasz, że nadaje się to do śpiewania pod zmienioną melodią?
  • Angela 04.04.2016
    Neurotyk nie wiem, raczej nie, ale ja się nie znam.
  • Neurotyk 04.04.2016
    Angela, a ja myślę, że można zmienić melodię, nawet mam taką w głowie :)
  • Angela 04.04.2016
    Neurotyk więc próbuj, tak jak pisałam ja się nie znam, albo jestem za stara na zmiany.
  • Neurotyk 04.04.2016
    Angela ej, nie mów tak :D
  • Lotta 04.04.2016
    Jaką piękną, romantyczną atmosferę tu zawarłeś. 5 dla Neurusia!:D
  • Neurotyk 04.04.2016
    Lotta, dziękuję, taki ze mnie Neuruś romansuś XD
  • Lotta 04.04.2016
    Neurotyk widzę :D
  • Ładnie, naprawdę ładnie :) Wpasowałeś się świetnie pod piosenkę! :)
  • Neurotyk 04.04.2016
    eee tam :) Dzięki :)
  • NataliaO 04.04.2016
    Przeczytałam i się trochę zastanawiałam, bo ta piosenka Kasztany jest trudna, ciężka i piękna, taka melancholia i miłość w niej jest. A co do tego, co Ty napisałeś... Ja sobie nawet nuciłam, czytałam na głos i po cichu, w duszy i jest dla mnie to ładny tekst i nic więcej.
    Po prostu ładny. Słowa mi gdzieś zgrzytały.

    Kochany mój, wybacz, kochany
    Zabierz mnie znowu na spacer tam
    Tam, gdzie czas wtedy nagle zerwany
    Dziś odbuduje ta sama mgła… - Ten fragment mi się spodobał, ale nie znaczy, że na tyle aby za całość dać 5; dałeś sobie wyzwanie i dałabym za nie 4.
  • Neurotyk 04.04.2016
    Och dziękuję za miły komentarz i ocenę, i cieszę się, że ten fragment przypadł Ci do gustu :)
  • NataliaO 04.04.2016
    Neurotyk oki
  • KarolaKorman 04.04.2016
    Mnie się bardzo spodobało :) Zwłaszcza, że nie jest prosta taka twórczość i ode mnie też 5 :)
  • Neurotyk 04.04.2016
    Karolko, miło mi, że przypadło Ci do gustu :)
  • KarolaKorman 04.04.2016
    A przypadło, powiem Ci, a melodię nucę do teraz hi, hi :)
  • Neurotyk 04.04.2016
    Karolko, znałaś wcześniej Kasztany, czy dopiero teraz? :)
  • Paşa 04.04.2016
    Fantastycznie!!! Leci 5.
  • Neurotyk 04.04.2016
    Pasa, dziękuję :)
  • alfonsyna 04.04.2016
    A ja bym Ci powiedziała, że do "Kasztanów" to jednak trochę daleko... ale to nic złego, widać, że się starałeś i masz tam kilka "perełek" - być może z własną melodią stworzyłoby to jakąś przyjemną całość. Jeśli zrobisz jakieś prawykonanie to wrzuć na youtube'a - przekonamy się :P
  • Neurotyk 04.04.2016
    alfonsyno, będę się z Tobą droczył, ponieważ fakt, Kasztany, to coś nieosiągalnego, ale... to nie miały być Kasztany, to coś innego, mam inną melodię do tego. Tekst jest prostszy od Kasztanów, ale ma "delikatną" uczciwość :) Ha ha, to nie łatwo tekst oddać do aranżacji, trzeba mieć znajomości albo utalentowanych znajomych :)
  • Neurotyk 04.04.2016
    Neurotyk uczciwość - uczuciowość powinno być XD
  • alfonsyna 04.04.2016
    Neurotyk, ja generalnie uważam, że to dobrze, że jest po Twojemu, bo inspiracja to inspiracja, nie próba skopiowania na własną modłę :). W związku z tym, tekst ma i uczciwość, i uczuciowość, jak sądzę. :D Najwięcej tej uczuciowości jednak czuję w refrenie.
    Cóż, moja ciekawość odnośnie melodii najwyraźniej zaspokojona nie zostanie, cóż... takie życie.
  • Neurotyk 04.04.2016
    alfonsyna , takie życie, ale nawet nie wyobrażasz sobie, jakbym chciał ...
  • Trzeba słuchać i usłyszeć tę nostalgię słuchem z wnętrza jestestwa. Chciałabym przenieść się w czasie i skosztować Twojego utworu w wykonaniu Olgi z Wisełki. Gdyby Olunia wciąż była, poprosiłabym, żeby mi zaśpiewała. Dziękuję Neurotyku za tę Twoją umiejętność. Trudno mi dzisiaj stosować jakąkolwiek skalę, ale, tak, 5.
  • Neurotyk 05.04.2016
    Adelo, dziękuję Ci za ten piękny komentarz... Czy takie głosy, jak tej Pani, czy są dziś? Czy ktoś z umie tak śpiewać dziś?
  • Neurotyk, myślę, że to nie jest kwestia epoki, ale raczej ponadczasowej wrażliwości ludzi. Różnica polega na tym, że istniała ongiś instytucja zwana mecenatem. Dzisiaj wszystko regulują mechanizmy rynkowe.
  • Nie! Nie wszystko. Najbardziej wartościowe nie zostanie oszpecone. Powinno stać się dziedzictwem.
  • Neurotyk 05.04.2016
    Adela Donajgrodzka powinno, ale czy nie ginie w natłoku komercji?
  • Neurotyk, nie wszystko zginie... na szczęście nie wszystko.
  • Rasia 05.04.2016
    A mnie się jak najbardziej podobało. Takie teksty w formie piosenek głównie mi się z Twoją osobą kojarzą. Bardzo fajnie wyszło, zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 05.04.2016
    Rasiu, dziękuje, miło mi :)
  • Billie 05.04.2016
    Piękna :) Dodatkowo mgła, zazwyczaj kojarzona z czymś ponurym, zagadkowym; tutaj ukazana w zupełnie inny sposób. Piosenka na 5 :) Zawsze chciałam pisać piosenki, ale... nie wyszło.
  • Neurotyk 05.04.2016
    Billie, wszystko przed Tobą! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania