Xxx

Xxx

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • MartynaM rok temu
    Wydaje mi się, że za bardzo idealizujemy, tym bardziej kiedy coś nam się spieprzy. Może gdybyśmy żyli na co dzień obok tej osoby, którą ubraliśmy w ideał, życie by to zweryfikowało, ale kiedy nie daliśmy sobie szansy albo z jakichś względów dać nie mogliśmy, to pozostaje tylko piedestał i tęsknota za nim.

    Dobrze napisany tekst. O szansach, których się nie wykorzystuje, co później procentuje złamanym życiem. 5
  • Może trochę idealizuję. W każdym razie od 10 lat nie mogę się uwolnić.
  • I dzięki za wizytę 🖐️
  • MartynaM rok temu
    Burton The Scribe, miałam osiemnaście lat, kiedy mój chłopak, z którym planowałam ślub, zginął.
    Wszyscy tracili z porównaniem do niego, z biegiem lat coraz bardziej... a może gdybyśmy wzięli ten ślub po roku bylibyśmy już po rozwodzie...
    Dlatego nie można żyć przeszłością, gdybać i szukać winy w sobie albo we wszystkich wokół.
    Życie ucieka, łap go i nie daj sobie odebrać żadnej chwili, która może być piękna, wystarczy pozwolić jej stać się taką.

    Trzymaj się!
  • MartynaM, "Może gdybyśmy żyli na co dzień obok tej osoby, którą ubraliśmy w ideał, życie by to zweryfikowało, ale kiedy nie daliśmy sobie szansy albo z jakichś względów dać nie mogliśmy, to pozostaje tylko piedestał i tęsknota za nim."

    Ot to.
  • MartynaM przykro mi, że się tobie tak ułożyło 😒
  • yanko wojownik 997 dobrze powiedziane.
  • MartynaM rok temu
    Aha, liczby w opowiadaniach zapisujemy słownie.
  • 00.00 rok temu
    Obsesja na czyimś punkcie, tak to trochę wygląda.
  • Nie wiem czy obsesja, nie jestem psychopatą, który będzie planować jak ją zamknąć w piwnicy. Tęsknię. Bardzo tęsknię i chciałem to z siebie wywalić, wierząc, że przyjdzie ulga. Dzięki za wizytę
  • 00.00 rok temu
    Burton The Scribe Obsesja może być dziedziczną predyspozycją, może dotyczyć różnych dziedzin. Nie mniej jednak ja bym się skontaktowała w tej sprawie z kimś odpowiednim, ale to oczywiście musi być wyłącznie Twoja decyzja. Możesz się z tym męczyć do końca żucia. To jedynie sugestia, obsesyjne zachowania nie prowadzą wyłącznie do piwnicy. Zaczerpnij więcej info na ten temat.
    😊
  • 00.00 szczerze to myślałem o psychoterapii. Dzięki za wsparcie 😊
  • Burton The Scribe, Szczerze opowiedz, jak było. Terapeuta gada, co gada, bo mu tao płacą.
  • zsrrknight rok temu
    Normalnie zwroty grzecznościowe z dużej litery do wywalenia, ale tu nawet pasują.
    Życie szybko przelatuje przez palce, szczególnie gdy podejmuje się złe decyzje, lecz też kwestia tego, że wielu ludzi zbyt kurczowo trzyma się rzeczy nieosiągalnych, utraconych, przez co nie mogą iść dalej.
    Ogólnie całkiem niezłe. Zauważyłem parę błędów, ale to w zasadzie drobiazgi.
    Pozdrawiam
  • Dzięki. Wiesz, to boli kiedy oglądasz film z wielkim love i wiesz, że mogłeś to mieć, ale wszystko potoczyło się inaczej. Najgorszy jest paradoks że gdybym nie ćpał nigdy bym jej nie poznał. A przez to, że ćpałem nie mogłem z nią być.
  • Burton The Scribe, "Świat z paradoksów jest złożony"
  • Agrafka rok temu
    To ciekawe porównać, kiedy w którym wieku życia wydaje się, że życie się kończy,
    Okazuje się, że wystarczy spojrzeć na siebie oczami osoby z zewnątrz i okazuje się, że oni nie widzą tej granicy, bo jej nie ma. Wystarczy pozwolić sobie żyć dalej, ale ważne, widząc (na trzeźwo). I życie się wypełnia, czymś kolejnym.
    Pomyślności.
  • Dziękuję, nawzajem 😉 Może życie się nie skończyło, ale nie wiem czy kiedyś przestanę się zastanawiać, co by było gdyby. Moja starsza siostra mnie ostrzegała, że to może się tak skończyć. Miała rację.
  • Dobry tekst i już, nic dodać, nic odjąć.
  • Dziękuję 🖐️
  • Normalne zdarzenie, jakie dotyka paru lub więcej procent chłopów (nie wiem ilu kobit), też coś tak miałem, z czasem pył cynizmu wszystko pokryje.
  • Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w LBnR. Wszystko znajdziesz tutaj:
    https://www.opowi.pl/powracajacy-maurycy-i-literkowa-a83635/

    Jutro o północy mija termin... Jeszcze masz czas. Liczymy na ciebie.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania