Migracja

Emocje wróciły

by zabawić z mym

opustoszałym ciałem.

 

Najpierw pchnęły

całą siłą

by unieść w górę.

 

Bezboleśnie wybiły

po chmury,

lecz ich nie ujrzałem.

 

Bowiem zaślepiły,

otumaniły,

postawiły pod murem.

 

Nie dały

mi dotrzeć do celu

na który czekałem.

 

To już koniec,

powiedziały,

związały sznurem.

 

Odeszły,

zniknęły,

a ja znów spadałem.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NataliaO 18.02.2016
    To już koniec,
    powiedziały,
    związały sznurem.
    Odeszły,
    zniknęły,
    a ja znów spadałem. - No ładnie brzmiało. Ciekawy wiersz; 4 :)
  • Haru 18.02.2016
    dziękuję c:
  • Rasia 18.02.2016
    Coś mi tutaj nie zagrało z przecinkami. Tak jakbyś z początku nie chciała ich wstawiać, ale potem się na to zdecydowała. No a niestety jeden przecinek powołuje do życia wszystkie inne.
    "Emocje wróciły
    by zabawić z mym" - po "wróciły". Niektórzy zakładają, że przejście do następnej linijki jest swoistą pauzą i w porządku, ale później już stosowałaś te przecinki na końcach, więc tak po prostu pod względem estetycznym to trochę nie współgra moim zdaniem. Ja co prawda wielkim znawcą nie jestem, ale tak mi się po prostu wydaje.
    "całą siłą
    by unieść w górę." - tą zasadą tak samo przecinek po "siłą"
    "mi dotrzeć do celu
    na który czekałem." - i po "celu".
    Mówię, ja się za bardzo nie znam, ale tak to odebrałam, że należy trzymać się obranego stylu. Do mnie jakoś ten wiersz nie przemówił, ale co do samego pisania nie ma czego zarzucić, więc zostawiam 4 :) I powodzenia przy następnych testach :)
  • Haru 18.02.2016
    Bardzo dziękuję za poprawienie błędów i ocenę! Przy kolejnym wierszu bardziej się postaram :))
  • Jedna z moich ulubionych pisarek wzięła się za wiersze :) A to ci niespodzianka!
    Sam wiersz wydaje się być napisany dobrze, od strony technicznej i myślę, że na pewno wpłynął z głębi Ciebie. Szczególnie podobały mi się dwie ostatnie zwrotki, ale jako całość... cóż nie porwał mnie on. Według mnie zdecydowanie lepiej wychodzi Ci proza (wciąż czekam na kolejną ,,Oną"!). Za wiersz zostawiam dziś 4 :)
  • Haru 18.02.2016
    Ojej, dziękuję! Pierwszy raz się za to brałam, postaram się jeszcze poprawić w pisaniu wierszy c:
  • Karo 18.02.2016
    Odeszły,
    zniknęły,
    a ja znów spadałem~najładniejsza część wiersza ;) oraz ta przedostatnia. Niestety ten początek mnie nie ujął, więc dam 4 ;)
  • Haru 18.02.2016
    mi też się ta część najbardziej podoba, dzięki za ocenę c:
  • Morelia 18.02.2016
    Pomysł na wiersz ciekawy i ogólnie całość jest dobra, ale nie ujął mnie szczególnie, po prostu przeczytałam, przepłynęłam i jest no..ok, ale nic po za tym (jeśli zabrzmiało to jakoś niemiło to przepraszam). Z pewnością jednak na 4 zasługuje :)
  • Haru 18.02.2016
    dziękuję za ocenę c:

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania