Miłość

Każdy człowiek szuka drugiej połówki, a ja? Nie. Dlaczego? Boję się. Czego? Tego,że będzie to sen, który pryśnie jak bańka mydlana.

Wszyscy wokół mnie pytają czy jestem szczęśliwa? Odpowiadam z uśmiechem tak. W tym momencie czuję,że jestem wolna jak ptak na niebie. Nie jestem zmuszona do kochania,ani on,aby mnie kochać. Związek i miłość to bardzo ważna sprawa. Człowiek jest zobowiązany do dbania,pielęgnowania uczucia,które nagle może zostać zawalone. Każda strona cierpi,albo tylko jedna. Wszystko zależy od okoliczności.

Jestem jednego pewna. Kochać nie potrafię, nie zostałam do tego stworzona. Po co zadawać sobie i innym ból skoro samej mi dobrze. Zastanówmy się czy warto kogoś kochać, jeżeli nie wiemy czego chcemy od własnego życia.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Czytam z telefonu, więc tekst układa się nieco inaczej, ale przecinki piszemy tak, jak ja piszę w tym komentarzu. Z pauzą po tymże.
    Co do samego problemu który poruszylas, jestem w stanie zrozumieć pierwsze dwa akapity. Naprawdę rozumiem tą problematykę, natomiast co do ostatniego...
    Mówienie, że nie umie się kochać i ze nie jest się do tego stworzonym, to bzdura. Każdy zasługuje na miłość i każdy powinien jej doświadczyć. Dlatego prosze, weź się w garść i, że tak powiem, ogarnij się :D
    Ty też spotkasz kiedyś tego, kogo masz spotkać.
    So, don't worry :D
  • berni 22.02.2016
    Tak wiem o błędach. Piszę na telefonie i nie zauważyłam tych przecinków. Dziękuję za spostrzeżenie.
  • Neli 23.02.2016
    Kochać możesz przyjaciółkę, mamę, to nie koniecznie musi być chłopak. Chyba każdy umie kochać, a jak nie, to ma serce z kamienia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania