Miłość bez wzajemności

To jest jasne nikogo tak nie kochałam jak ciebie. W moim sercu jesteś tylko ty ,nie zapomniane chwile spędzone tylko z tobą,moją miłością.

Z tobą chce być teraz i na zawsze ,zrobię wszystko żeby zdobyć tylko ciebie kochanie tej miłości nie można zniszczyć bo ty jesteś dla mnie wszystkim.

To uczucie wciąż w sercu mam , nie wymarze go bo to wszystko co potrzebne mam. Gdy bym mogła na chwilę cofnąć czas .

Gdzie teraz jesteś?nie wiem. W obliczu kryzysu byliśmy bez silni. Wiem że już nigdy razem nie będziemy, ale o tobie wciąż myślę i za tobą tęsknię. Wybacz skarbie wtedy usłyszałam musisz zapomnieć o mnie..... tego się nie spodziewałam co się stało zastanawiałam się.

Jak mogłam uwierzyć w to co czułam bez wzajemności. Wielkie dzięki za chwile szczerości. Już tylko w snach do siebie wracamy ,nie ważne kto jest winny bo my i tak wciąż kochamy się nie zmienić nic tego. Nie jeden raz się klucilismy i godzilismy. Tyle było z nas ile sami pamiętamy bo wszystkie ślady miłości się pozacieraly. Uwierz mi że jest gdzieś ktoś taki jak ty ,kto doceni mnie i spełni me sny........

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Skoiastel 03.02.2017
    Borze Szumiący, jakie to płytkie, jak bardzo to już było, jak bardzo niepoprawne interpunkcyjnie, jak słabo zrymowane na siłę i jak bardzo odgrzewane niczym kartofle z niedzieli podane w poniedziałek w formie purée.
  • Pan Buczybór 03.02.2017
    W pełni się zgadzam. Na pohybel!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania