,

,

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Angela 23.09.2015
    Przeczytałam zaintrygowana tytułem. Nie mogę potępić, ani pochwalić Twojego postępowania,
    bo nikt tak naprawdę nie wie jak zachował by się w takiej sytuacji, można tylko gdybać, ale to daremne.
    Za to postępowanie tego faceta zasługuje jeśli nie na potępienie, to na publiczną chłostę.
    Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak się Czujesz, Żywię jednak nadzieję że z tego wyjdziesz,
    jeśli nie dla siebie, to dla córki. Trzymaj się.
  • KarolaKorman 24.09.2015
    Twoja spowiedź, jak ją nazwałaś, to coś najlepszego co mogłaś zrobić. Dobrze, że wyrzuciłaś z siebie cały ten ból. Nie oceniam Twojego postępowania, ani postępowania ojca dzieci. Wiem jedno. Stało się i trzeba żyć dalej. Ty masz dla kogo żyć. Nie tyko dla córki, ale i dla siebie. Złamane skrzydło to nie koniec świata. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Nie oceniam.
  • Jestem żołnierzem zawodowym,moja kochana żona pokazała mi ten artykuł daleki jestem w wysuwaniu osądów,czy pouczeń,wszyscy popełniamy błędy,każdy człowiek może się w dzisiejszym świecie zagubić,chciał bym ci podziękować za ten artykuł,za twoją odwagę napisania tego,byc może wlaśnie swoją postawą sprawisz że wiele kobiet ,dziewcząt uniknie podobnego błędu,prowadze forum dokładnie forum-chrzescijan.pl tam rozmawiam z różnymi ludzmi,są ludzie którym zamordowano kogoś bliskiego,są ludzie z różnymi problemami,wszyscy na tym forum jesteśmy normalnymi ludzmi,ale mamy zasadę czytamy sami Słowo Boże,i modlimy się,za różnych ludzi np:za kobiety które dokonały aborcji,za więźniów,za ludzi dotkniętych depresją nerwicą,ze sklonnosciami samobójczymi,jest tam dużo dziewcząt ,wierze że możesz tam znależć coś czego od dawna szukasz,tylko jako zołnierz od razu ci mówię nie jesteśmy żadną sektą,świadkami jechowymi,mormonami,babtystami,adwentystami,zielonoswiatkowcami,itp.to są zwykli ludzie którzy różne rzeczy omawiają na forum mogła byś sie nie lada zdziwić,:) Pozdrawiam cię i jeszcze raz dziękuję ci za wole walki,po tym co przeszłaś,bardzo bym chciał byś sie podzieliła swoją historią u nas na forum,ale tylko wtedy gdy sama będziesz chciała,u mnie na forum jest dużo dziewcząt które mogą uniknąć podobnej sytuacji.
  • jak będziesz miała ochotę to zawsze możesz do mnie napisać na gg 12727709 tylko pamietaj jestem żołnierzykiem biegającym po lesie z bronią na poligonach nie psychologiem :) ale chcesz zobaczyć kim jestem zajrzyj na stronkę,sam o sobie nie będę świadczyć,niech inni świadczą o mnie.
  • Lady_Makbet 25.09.2015
    Ta spowiedź wstrząsnęła mną.....Oczywiście jestem pełna podziwu dla ciebie i gratuluję odwagi przyznania się do błędu...Natomiast w tej całej twojej spowiedzi najbardziej zabolał mnie fakt, że ja nie mogę mieć jednego dziecka którego tak pragnę, a ty z łatwościa zachodzisz w ciąże i pozbywasz się jej jak śmieci z kosza....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania