...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Targówek 31.03.2020
    To o III Wojnie Światowej?
  • LeeaThorelli 31.03.2020
    To może być o jakiejkolwiek wojnie. ;)
  • bogumil22 31.03.2020
    Bardzo wzruszające Leo.
  • LeeaThorelli 31.03.2020
    Dziękuję za opinię. :)
  • Dekaos Dondi 31.03.2020
    LeeaThoreli→Co tylko Twoje czytam... to tak filmowo jakoś. I znowu taki... dziwny klimat trochę.
    Sorry za dziwaczne skojarzenie... z gwiazdą supernovą. Że ta dziewczynka była niby... super, ale połączenie...
    No nic wymyślam:))→Pozdrawiam:)⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • LeeaThorelli 31.03.2020
    Skojarzenie dobre, nova to nowa gwiazda. Dla dziewczynki miś był jak gwiazda.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Shogun 31.03.2020
    Rzeczywiście smutne. Odszedł od misia jego ukochany kompan zabaw, z powodu jakiejś walki. Często jest tak, że najwięcej ofiar jest w tych niestety najbardziej bezbronnych.
  • LeeaThorelli 31.03.2020
    Dokładnie. Wśród tych, którzy mają najmniej do powiedzenia.
  • Dekaos Dondi 01.04.2020
    LeeaThorelli→Wczoraj czytając, byłem chyba coś nie tego :).
    Dzisiaj to widzę inaczej.
    Misiu był dla niej najpiękniejszą gwiazdą.
    Ale cóż. Dziewczynka zginęła, bo na świecie zrobiło się mniej radośnie i misia odwiedził jej duch.
    Dlatego nie mógł jej łapki podać. Albo też widział ją w swojej wyobraźni, bo bardzo tęsknił.
    Pomyślał,że to co było, już nigdy nie wróci i gdy odeszła, cała radość, z tego że ją zobaczył, zniknęła.
    Pozdrawiam:)
  • LeeaThorelli 01.04.2020
    Dokładnie tak. :) Ale o misiu będą jeszcze krótkie historyjki, to nie koniec jego "przygody".
  • Dekaos Dondi 01.04.2020
    O!→To dobrze!
  • LeeaThorelli 01.04.2020
    Jeżeli miałbyś ochotę to jest "Miś Nova - miłość w pyle". Wrzuciłam za wcześnie i nie wskoczyło na główną. ^^'
  • Piotrek P. 1988 01.04.2020
    Dobry tytuł i opowiadanie, napisane w specyficzny sposób, niejednoznaczny i zachęcający do wyobrażania sobie wydarzeń, a te wyobrazić można sobie na dwa sposoby: dosłowny, jak i przenośny. 5, pozdrawiam :-)
  • LeeaThorelli 01.04.2020
    Dziękuję za opinię. :)
  • Józef Kemilk 01.04.2020
    Piękne są tylko chwile.
  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Ulotne jak motyle. :D
  • Bajkopisarz 02.04.2020
    Biedny miś. Powinien zrobić to samo, co miliony innych misiów – nie żyć i nie próbować włazić w świat ludzi, gdzie nie czeka go nic dobrego, prócz wojny, zarazy i śmierci.
    Ale skoro już postanowił odgrywać dzielnego ożywieńca, to zdecydowanie nie powinien mieć przyjaznych odruchów i myśli. Nie przez przypadek ożywione lalki, pluszaki, czy komputery są „tymi złymi”. To ich jedyna szansa na egzystencję. Ożywiony, dobry miś zginąłby szybko i w męczarniach.
  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Miś ma bardzo ważną misję. :>
    Dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania