...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Piotrek P. 1988 01.04.2020
    Wzruszające, romantyczne, bajkowe i zabawne jednocześnie. Styk czterech różnych emocji. 5, pozdrawiam :-)
  • LeeaThorelli 01.04.2020
    Dziękuję za komentarz. :)
  • Dekaos Dondi 01.04.2020
    LeeaThorelli→W sensie stylu, to tak, jakbyś nie napisała długopisem, tylko dziecięcym pokojem:)→Tak bajkowo! Choć niezupełnie jakby.
    ''W kurzu i pyle, na kawałkach cywilizacji rozsypanej
    niczym układanka dla dzieci, na puzzlach przerwanych istnień" →ciekawe zdanie bardzo.
    Myszki wybiegły do tańca w krainie miłości... z miejsca, do którego za chwile poszedł Misiu.
    Niezauważony... lecz ślady zostawił. I co tam znalazł w tajemniczym pokoju?
    Tekst jest niedopowiedziany... i dobrze... jakby te myszki, były symbolem, tego,czego on pragnął:)? 
    Różnie można myśleć:)→Pozdrawiam:)→5
    Mis Nova ?
  • LeeaThorelli 01.04.2020
    Myszki symbolizują to co zakazane, niedozwolone, brzydkie (myszy/gryzonie są średnio lubiane przez ludzi), co kiedyś było niedopuszczalne, ale upadek cywilizacji (lub jakiejś zasady), która to zakazywała, pomógł rozwinąć się kolejnej. Jak to się mówi - po trupach do celu. :) Ale każdy może to interpretować na swój sposób.
    A miś Nova dalej będzie podróżował. ^^
    Dziękuję za opinię.
  • Dekaos Dondi 01.04.2020
    No tak. Nie wszystko co zakazane, jest złe i nie wszystko co nakazane, jest dobre. To zależy od...kontekstu.
    Bo każdy człek jest jedyny i niepowtarzalny. A przez to zapatrywań na świat→od groma:)
    Mam nadzieję, że będziesz na bieżąco relacjonować Misiową Podróż:)
  • LeeaThorelli 01.04.2020
    Postaram się, tyle planów mam, a czasem brakuje chęci. :>
  • Bajkopisarz 02.04.2020
    Myszki wreszcie są bezpieczne, nie ma dziewczynki, która bojąc się ich wzywała matkę lub ojca, by miotłą utłukły ogoniaste stworzenia, albo pozostawiały pułapki. Mysia miłość w czasie zarazy, wojny, katastrofy kwitnie. Miś ich nie zauważa? Ciekawe czemu?
  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Na odwrót, to misia nie zauważają, bo miś nie należy do świata żywych. A miś ma konkretną misję :)
    Dziękuję za komentarz.
  • Bajkopisarz 02.04.2020
    LeeaThorelli - ok, ale czy w takim razie Miś zauważył myszki?
  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Bajkopisarz właściwie, to może być do dowolnej interpretacji - czy miś jest widzialny dla świata.
  • Bajkopisarz 02.04.2020
    LeeaThorelli - na pewno jest namacalny. Poprzednio otrzepał się z tynku który na niego spadł, zatem coś realnego jak tynk może Misia dotknąć. A skoro tynk może to myszki też, bo w zasadzie czemu nie? Skoro może dotknąć, więc jeden zmysł działa, to nie ma podstawy, żeby wykluczyć inne zmysły.
  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Bajkopisarz nie chcę narzucać nikomu interpretacji, dodam od siebie, że myszy, które upojone były miłością - wolne, bez strachu - mogły nie zauważyć misia lub miś, który stanowił wartość tylko dla dziewczynki jest niezauważalny dla świata. Kto wie. :)
  • Bajkopisarz 02.04.2020
    LeeaThorelli - myszki mogły nie zauważyć misia, bo może ich nie obchodził, to normalne. Ale interesuje mnie, czy to miś zauważył myszki, to sobie muszę wyinterpretować ;)
  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Bajkopisarz mógł, ale nie musiał. Miś przede wszystkim zwrócił uwagę na drzwi. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania